Η μεγαλύτερη έκθεση αυτοκινήτου που γίνεται αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη είναι εκείνη της Βαρκελώνης, με το SEAT Ibiza φυσικά να δίνει το “παρών” καθώς η ισπανική πόλη είναι η ιδιαίτερη πατρίδα του.
Το μοντέλο ανανεώθηκε πριν μερικούς μήνες, οπότε έχει φρέσκια και σύγχρονη εμφάνιση.
Στην εξωτερική του εικόνα οι αλλαγές έγιναν με το «γάντι». Tα στάνταρ Led (προαιρετικά Full Led) τριγωνικά φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω διατηρούν σε μεγάλο βαθμό τη δομή τους, ενώ το ισπανικό μοντέλο πατάει σε ζάντες νέας σχεδίασης 17 και 18 ιντσών.
Κεντρικά στην πόρτα του χώρου αποσκευών αναγράφεται με πλαγιαστά γράμμα το όνομα του Ibiza πέμπτης γενιάς. Το αμάξωμα του μπορεί να βαφτεί με τις δυο νέες μπλε αποχρώσεις, ονόματι “Sapphire Blue” και “Asphalt Blue”.
Το «νυστέρι» μπήκε πιο βαθιά στο εσωτερικό του Ibiza. Το σκηνικό στα ενδότερα είναι πανομοιότυπο με αυτό του επίσης ανανεωμένου Arona, για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε πατώντας εδώ. Σαφείς είναι οι επιρροές στη σχεδίαση του εσωτερικού από το μεγαλύτερο Leon.
Δείτε ακόμα
Σύμφωνα με την ισπανική εταιρεία έχουν χρησιμοποιηθεί ποιοτικότερα υλικά στην καμπίνα, με μαλακότερο πλέον πλαστικό να καλύπτει το επάνω τμήμα του ταμπλό. Στις εξοπλιστικές εκδόσεις FR Sport και Xcellence Lux προσφέρεται ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 10.25 ιντσών.
Για τα smartphones η συνδεσιμότητα γίνεται ασύρματα μέσω Apple CarPlay και ενσύρματα μέσω Android Auto. Χάρη στην ενσωματωμένη κάρτα SIM, το ανανεωμένο Ibiza παραμένει πάντα συνδεδεμένο επιτρέποντας επικοινωνία με υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση ατυχήματος ή βλάβης, ενώ χρησιμοποιεί δεδομένα σε πραγματικό χρόνο για το σύστημα ψυχαγωγίας.
Κάτω από το εμπρός καπό του ανανεωμένου Ibiza μπορεί να τοποθετηθεί ο βασικός ατμοσφαιρικός τρικύλινδρος «χιλιάρης» βενζινοκινητήρας των 80 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων.
Τη γκάμα των βενζινοκινητήρων συμπληρώνουν οι turbo 1.0 EcoTSI, απόδοση 95 ή 110 ίππων, σε συνδυασμό με 6αρι μηχανικό κιβώτιο. Ο ισχυρότερος 1.0 EcoTSI των 110 ίππων μπορεί να ταιριάξει και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Στην κορυφή της ιεραρχίας ο turbo βενζινοκινητήρας 1.5 TSI των 150 ίππων.