Την υπόσχεση της τήρησε η Aston Martin, η οποία εδώ και λίγο καιρό μας είχε υποσχεθεί ότι θα αποκαλύψει το πιο ισχυρό πολυτελές SUV στον κόσμο.
Η βρετανική εταιρεία δεν πρόσθεσε ένα νέο SUV στη γκάμα της, αλλά δημιούργησε την κορυφαία έκδοση της DBX. Ελάτε λοιπόν να γνωρίσουμε και να θαυμάσουμε τη νέα DBX707. To όνομά της προδίδει και τη μεγάλη της ισχύ, καθώς αποδίδει 707 ίππους.
Επομένως επιβάλλεται να ξεκινήσουμε από τον κινητήρα που τροφοδοτεί τη νέα DBX707. Δεν πρόκειται για κάποιο νέο κινητήρα, αλλά για το γνωστό V8 twin-turbo των 4.0 λίτρων της AMG, o οποίος βρίσκεται κάτω από το εμπρός καπό και της «απλής» DBX.
Ωστόσο αναβαθμίστηκε από τους μηχανικούς της Aston Martin με αποτέλεσμα τώρα να αποδίδει 707 ίππους, όπως προαναφέραμε, και αστείρευτη ροπή 900 Nm. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι η Bentley Bentayga Speed αποδίδει 635 ίππους, τη Lamborghini Urus 650 ίππους και η Rolls Royce Cullinan 600 ίππους.
Η αύξηση της ισχύς έφτασε τους 157 ίππους και της ροπής τα 200 Nm! Μάλλον όμως θέλετε να μάθατε και τις επιδόσεις της νέας DBX707. Κρατηθείτε, καθώς για την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα αρκούν μόλις 3,2 δευτ. και η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 310 χλμ./ώρα.
Ο αναβαθμισμένος κινητήρας συνεργάζεται πλέον με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο υγρού τύπου 9 σχέσεων, ενώ δεν απουσιάζει το σύστημα τετρακίνησης και το βελτιωμένο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Για να μπορέσει να χαλιναγωγήσει την ορμή της η DBX707 απέκτησε σύστημα πέδησης με carbon κεραμικά φρένα (420 χλστ. μπροστά και 390 χλστ. πίσω) με εξαπίστονες δαγκάνες. Σημειώστε ακόμα ότι επεμβάσεις έχουν γίνει στην προσαρμοζόμενη αερανάρτηση τριών θαλάμων, στο σύστημα διεύθυνσης και στα ηλεκτρονικά συστήματα.
Δείτε ακόμα
Τις πιο άγριες διαθέσεις της η νέα DBX707 φροντίζει να τις δείχνει με την εξωτερική της εικόνα, η οποία είναι πιο σπορ. Εστιάζουμε στη μεγαλύτερη γρίλια της κάθετης μάσκας, ενώ αυξημένο μέγεθος έχουν και οι εισαγωγές αέρα.
Επίσης διαθέτει νέα Led φώτα ημέρας, πιο μυτερό εμπρός splitter, τονισμένα πλευρικά μαρσπιέ με ένα πτερύγιο στο πίσω τμήμα τους, πατάει σε σφυρήλατους τροχούς 22 ιντσών (προαιρετικά 23 ιντσών), αεροτομή οροφής, διπλές στρογγυλές εξατμίσεις και διαχύτη που προεξέχει. Πολλά από τα αεροδυναμικά της βοηθήματα βάφονται με μαύρη γυαλιστερή απόχρωση και προαιρετικά μπορεί να είναι από ανθρακόνημα.
Στο εσωτερικό της νέας DBX707 συναντάμε σπορ θερμαινόμενα καθίσματα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα προς 16 κατευθύνσεις, συνδυασμό μαύρου δέρματος με αλκαντάρα, ενώ επανασχεδιασμένη είναι η βάση της κεντρικής κονσόλας που περιέχει διακόπτες για τη ρύθμισης της αερανάρτησης, για το ESP και για τον ήχο της εξάτμισης.
Η παραγωγή της νέας DBX707 θα ξεκινήσει το πρώτου τρίμηνο του 2022, ενώ οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται αρχές του δεύτερου τριμήνου του 2022.