Η πολυετής αναμονή για την πρεμιέρα του ID. Buzz θα τελειώσει σύντομα, καθώς η Volkswagen αποκάλυψε την ημερομηνία της αποκάλυψης του.
Στις 9 Μαρτίου λοιπόν η γερμανική εταιρεία θα μας συστήσει επιτέλους το διάδοχο του θρυλικού T1. Για πρώτη φορά γνωρίσαμε το αμιγώς ηλεκτροκίνητο ID. Buzz σε πρωτότυπη μορφή τον Ιανουάριο 2017 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ.
Μετά από πέντε χρόνια θα δούμε την έκδοση παραγωγής του, η οποία πάντως σχεδιαστικά δε δείχνει να διαφέρει σημαντικά από το πρωτότυπο όχημα που είναι ντυμένο με πολύχρωμο καμουφλάζ.
Στη δεδομένη φάση τα προ-παραγωγής ID. Buzz βρίσκονται στο στάδιο των τελικών δοκιμών περιοδεύοντας στην Ευρώπη. Δοκιμάζονται σε καθημερινές συνθήκες σε Βαρκελώνη, Παρίσι, Λονδίνο, Άμστερνταμ, Κοπεγχάγη, Αμβούργο και Αννόβερο, με τους τεχνικούς της Volkswagen να συλλέγουν τις τελικές λεπτομέρειες για την έκδοση παραγωγής.
Σύμφωνα με τη Volkswagen το επερχόμενο ID. Buzz θα προσφέρεται ως επιβατικό με πέντε θέσεις, αλλά και ως επαγγελματικό τριθέσιο βαν. Την επόμενη χρονιά θα λανσαριστεί και μια ακόμα έκδοση του, με μεγαλύτερο μεταξόνιο από το υφιστάμενο των 2.988 χλστ., η οποία θα έχει ακόμα πιο ευρύχωρο εσωτερικό.
Διαβάστε ακόμα
Οι αναλογίες του ID. Buzz σε μήκος, πλάτος και ύψος διαμορφώνονται στα 4.712 χλστ., 1.985 χλστ. και 1.937 χλστ. (1.938 χλστ. το επαγγελαμτικό βαν) αντίστοιχα, ενώ πατάει σε τροχούς 18 έως 21 ιντσών.
Εντυπωσιακός είναι ο χώρος αποσκευών, καθώς στην επιβατική έκδοση φτάνει τα 1.121 λίτρα με τα πέντε καθίσματα σε πλήρη ανάπτυξη, ενώ στην επαγγελματική έκδοση ο χώρος φόρτωσης είναι 3.9 κυβικά μέτρα.
Βασίζεται στην πλατφόρμα MEB, χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρα-τοποθετημένο στον πίσω άξονα-που παράγει 204 ίππους και 310 Nm ροπής, ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 145 χλμ./ώρα.
Η μπαταρία του τώρα έχει ακαθάριστη χωρητικότητα 82 kWh και καθαρή χωρητικότητα 77 kWh, ενώ βρίσκεται τοποθετημένη στο δάπεδο του οχήματος, συμβάλλοντας στο χαμηλό κέντρο βάρους. Προς το παρόν η Volkswagen δεν ανακοινώνει πόση αυτονομία προσφέρει με μια πλήρη φόρτιση της.
Η ευελιξία του πισωκίνητου ID. Buzz φαίνεται από τον κύκλο στροφής του, ο οποίος λίγο πάνω από 11 μέτρα. Η παραγωγή του ID. Buzz θα ξεκινήσει το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους και το λανσάρισμα του στην Ευρώπη είναι προγραμματισμένο για το φθινόπωρο.