Και εκεί που όλοι μιλούσαν για το «θαύμα» Loeb, o οποίος με συνοδηγό την μαθηματικό Isabelle Galmiche, είχαν πάρει την πρωτοπορία στο ράλι Πορτογαλίας μετά την 4η Ειδική Διαδρομή, με 0.5 δευτ. του Evans και 3.3 δευτ. του Neuville, έμειναν θεατές.
Στην 5η Ειδική Διαδρομή μήκους 12.03 χλμ., μια κλασική και γνωστή Ειδική Διαδρομή του ράλι Πορτογαλίας, το Ford Puma Rally1 με το γαλλικό πλήρωμα δεν έστριψε στην πρώτη στροφή και χτυπώντας σε ένα κράσπεδο διάλυσε την πίσω δεξιά ανάρτηση και εγκατέλειψαν.
Έτσι μετά την 6η Ειδική Διαδρομή ο Evans πήρε και πάλι την πρωτοπορία με δεύτερο τον Neuville + 5.8 δευτ. τρίτο τον Rovanpera στα +18.7 δευτ. και 4ο τον Loubet + 25.8 δευτ.
Ο Sordo που στην πρώτη του συμμετοχή με τα υβριδικά αυτοκίνητα προσπαθεί να βρει το ρυθμό και μετά την 6η Ειδική Διαδρομή έχει πλασαριστεί 6ος, +32.7 από τον Evans, έχοντας μπροστά του τον Greensmith 3.5 δευτ.
Η 6η Ειδική Διαδρομή ήταν καταστροφική για Tanak και Ogier.
Ο Τanak έχασε 1’.30’’ για αλλαγή ελαστικού εντός της Ειδικής Διαδρομής που φιγουράρει τώρα 10ος + 1’ 53’’.9 από την κορυφή και γύρω στα 2 λεπτά ο Ogier που είναι 11ος + 2’ 07’’.2 από τον Evans.
Στη 12η θέση βρίσκεται ο Suninen πρώτος στην κατηγορία WRC2 με τον Mikkelsen να ακολουθεί στα + 16.2 δευτ.
Την 6η Ειδική Διαδρομή τα πληρώματα τη χαρακτήρισαν «κόλαση» γεμάτη από σκόρπιες πέτρες
O αγώνας έχει πολύ δρόμο ακόμα καθώς για να ολοκληρωθεί το σκέλος της Παρασκευής, το 1ο του αγώνας δηλαδή υπολείπονται άλλες 3 Ειδικέ Διαδρομές.
Να δούμε εάν το Ford Puma Rally1 είναι σε θέση για να επισκευαστεί και να επανεκκινήσει στο 2ο σκέλος κάνοντας χρήση του κανονισμού “rally2”