Στο πλαίσιο έναρξης λανσαρίσματος του νέου Yaris στην Ευρώπη αυτή την εβδομάδα η Toyota παρουσιάζει το αναθεωρημένο σχεδιαστικά λογότυπο της, το οποίο θα χρησιμοποιεί στην επικοινωνία της.
Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία η νέα οπτική ταυτότητα του λογότυπου της καθοδηγείται από την απλούστευση και διαμορφώνεται από τέσσερις βασικές αρχές, τη μελλοντική σκέψη, την ετοιμότητα για κινητικότητα, την premium αίσθηση και τη συνέπεια σε όλες τις επιχειρηματικές μονάδες και τις υπο-μάρκες.
Παράλληλα αναφέρεται ότι η επανασχεδίαση του λογότυπου σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την Toyota, καθώς μεταβαίνει από μια εταιρεία αυτοκινήτων σε μια εταιρεία κινητικότητας. Επίσης ταιριάζει σε όλα τα ψηφιακά και φυσικά σημεία επαφής, εστιάζει στο αύριο, ενώ αναπτύχθηκε γύρω από μια συνεχώς διαφορετική πελατειακή βάση, η οποία διευρύνεται μέσω μιας εκτεταμένη γκάμας προϊόντων και υπηρεσιών κινητικότητας.
Η διακριτική ανάπλαση του λογότυπου εναρμονίζεται με την ταχεία επέκταση της γκάμας των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της Toyota, των υπηρεσιών κινητικότητας και του διαδικτυακού λιανικού εμπορίου.