Το Toyota Crown δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη, και, όμως, μόλις μάθαμε πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία για τα πράγματα στο μέλλον.
Είναι το υπερυψωμένο σεντάν-SUV, που αντικαθιστά το «κουρασμένο» Avalon στην αγορά των ΗΠΑ, σε plug-in υβριδική (PHEV) εκδοχή, που λειτουργεί ως «πιλότος» για να ενταχθούν στη γκάμα της εταιρίας και δύο νέα υβριδικά συστήματα μετάδοσης κίνησης. Η είδηση προήλθε από μια συνέντευξη με τον ίδιο τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Toyota, Ακίο Τογιόντα, κατά τη διάρκεια της συνάντησης αντιπροσώπων της αυτοκινητοβιομηχανίας στο Λας Βέγκας προ ημερών.
Η αρχική επιλογή του Crown είναι περίπου η ίδια με το RAV4 Hybrid, με κινητήρα I-4 2,5 λίτρων με διπλούς ηλεκτρικούς κινητήρες που κινούν τους μπροστινούς τροχούς, μαζί με έναν τρίτο κινητήρα που περιστρέφει ανεξάρτητα τον πίσω άξονα. Τα τελικά στοιχεία θα αποκαλυφθούν στην πορεία,, αλλά αναμένεται συνδυαστική ισχύς περίπου 236 ίππων. Πάνω από αυτό, ως πιο σπορ επιλογή, είναι ένα παρόμοιο «τρίο» ηλεκτρικών κινητήρων (και πάλι, δύο μπροστά και ένας τρίτος στον πίσω άξονα), αλλά σε συνεργασία με έναν πιο ισχυρό υπερτροφοδοτούμενο θερμικό κινητήρα 2,4 λίτρων I-4. Αυτή η διάταξη φαίνεται να είναι δανεισμένη από το επίσης νέο για το 2023 Lexus RX500h, το υβριδικό πολυτελές crossover με 340 ίππους και 400 Nm ροπής.
Λεπτομέρειες σχετικά με την plug-in υβριδική έκδοση του Crown δεν έχουν γίνει γνωστές σε αυτή τη φάση, αλλά η Toyota «χτυπά τα τύμπανα» των αγωνιστικών επιδόσεων όταν αναφέρεται στο Crown, επιμένοντας ότι οι 340 ίπποι του καθαρού υβριδικού μοντέλου υψηλού επιπέδου το κάνουν διασκεδαστική την οδήγηση. Δεδομένης αυτής της θέσης, πρέπει να φανταστούμε ότι η μάρκα θα προσπαθούσε να δώσει στο plug-in μοντέλο περισσότερη δύναμη για να τονίσει τους γενικότερους στόχους της.
Επιπλέον, σε κάθε άλλο μοντέλο της Toyota, το plug-in υβριδικό σύστημα αντιπροσωπεύει την κορυφή της γκάμας. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν βλέπουμε ένα plug-in σύστημα μετάδοσης κίνησης ενεργό σε τρέχοντα μοντέλα Toyota ή Lexus που να αποδίδει περισσότερη ισχύ από την κορυφαία περίπτωση του Crown. Το νέο RX450+ plug-in υβριδικό αποδίδει περίπου 300 ίππους. Αυτό το SUV είναι επίσης ικανό να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά μόλις για 50 χλμ.