H Toyota Ευρώπης, σε συνεργασία με την εταιρεία Toyota Ελλάς A.B.E.E., γενικό αντιπρόσωπο και εισαγωγέα των ιαπωνικών αυτοκινήτων στην χώρα μας, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης για το μοντέλο Proace City.
Αναλυτικότερα, το εν λόγω πρόγραμμα ανάκλησης στην Ελλάδα αφορά συνολικά 659 Proace City, τα οποία έχουν κατασκευαστεί από το Δεκέμβριο του 2019 έως τον Ιούνιο του 2022. Η ανάκλησή τους πραγματοποιείται, καθώς πρέπει να γίνει προληπτική αναβάθμιση λογισμικού της τηλεματικής μονάδας στο σύστημα κλήσεων έκτακτης ανάγκης (e-Call).
Στα επηρεαζόμενα Proace City ενδέχεται η λειτουργία της τηλεματικής μονάδας του e-Call να μην είναι η ενδεδειγμένη, με αποτέλεσμα η αυτόματη επιστροφή κλήσης από την Υπηρεσία Επικοινωνιών Έκτακτης Ανάγκης (112) προς το όχημα να μην είναι εφικτή. Κατά συνέπεια, η σύνδεση e-Call είναι πιθανό να μην μπορεί να αποκατασταθεί αυτόματα, εάν η αρχική σύνδεση με το όχημα είχε τερματιστεί.
Πώς θα λύσει το πρόβλημα η Toyota
Μέχρι στιγμής πάντως δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα. Η αναβάθμιση του λογισμικού θα πραγματοποιηθεί αυτόματα και ασύρματα από τον κατασκευαστή (μέσω της λειτουργίας ΟΤΑ – Over The Air) και χωρίς κανένα κόστος για τους κατόχους των εμπλεκόμενων οχημάτων. Ως εκ τούτου δεν απαιτείται καμία ενέργεια από τους ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων, όπως επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο του δικτύου της Toyota Ελλάς A.B.E.E.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με την Τoyota Ελλάς – Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 210- 2808222 (ώρες λειτουργίας από 09:00 π.μ. έως 05:00 μ.μ.).