Η Plug-in υβριδική έκδοση του Toyota C-HR ολοκληρώνει την γκάμα των μοντέλων του crossover της ιαπωνικής εταιρείας.
H νέα, κορυφαία για την ώρα έκδοση του ξεχωριστού σε εμφάνιση C-HR διαφέρει αμέσως από τις υπόλοιπες εκδόσεις από τις ζάντες αλουμινίου των 20 ιντσών αλλά και με κάποιες επιπρόσθετες λεπτομέρειες, που τονίζουν περαιτέρω τον χαρακτήρα του.
Η Plug-in Hybrid έκδοση του C-HR, εκτός από τις ξεχωριστές ζάντες των 20 ιντσών είναι και κατά 3.5 εκ. πιο φαρδιά από τις υπόλοιπες, ενώ μειωμένο είναι και το μήκος του μπροστινού προβόλου κατά 2.5 εκ. Εκεί όμως που υπάρχουν σημαντικές τροποποιήσεις είναι κάτω από το μπροστινό καπό και το αμάξωμα συνολικά.
Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220: Με 66 χλμ. αυτονομία και ιδιαίτερους χρωματικούς συνδυασμούς
Το υβριδικό σύνολο αποτελείται από έναν ατμοσφαιρικό δίλιτρο, κινητήρα βενζίνης, με απόδοση 152 ίππους και έναν ηλεκτροκινητήρα, τοποθετημένο στον μπροστινό άξομα με ισχύ 163 ίππους και μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 13.6 kWh.
H συνδυαστική μέγιστη ισχύς φτάνει τους 223 ίππους, ικανούς να επιταχύνουν το ιαπωνικό crossover στα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 7.4 δευτ. Κινούμενο αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα, το κορυφαίο C-HR μπορεί να διανύσει μέχρι και 66 χλμ., τιμή που καλύπτει την πλειοψηφία των καθημερινών μετακινήσεων.
Η μέση τυποποιημένη κατανάλωση δεν ξεπερνάει το 1.0 λίτρο/100 χλμ (0.9 λτ/100χλμ σύμφωνα με την Toyota), ενώ κινούμενο υβριδικά, το C-HR 220, η ιαπωνική εταιρεία ισχυρίζεται πως είναι από τα πλέον οικονομικά στην κατηγορία των PHEV.
Toyota: Τέσσερις επιλογές κίνησης για το CH-R PHEV
To πλέον οικονομικό C-HR διαθέτει τέσσερις διαφορετικές επιλογές για την κίνηση, την πλήρως ηλεκτρική EV, που κινεί το αυτοκίνητο μόνο ηλεκτρικά, ακόμα και σε πλήρη επιτάχυνση, την EV/HV που ενεργοποιεί τον θερμικό κινητήρα όταν απαιτείται πρόσθετη ισχύς κι επανέρχεται αυτόματα στην ηλεκτρική κίνηση, την HV που λαμβάνει υπόψη της τη στάθμη της μπαταρίας και τη φορτίζει ανάλογα και τέλος την επιλογή φόρτισης της μπαταρίας από τον θερμικό κινητήρα, επιλογή που γίνεται και χειροκίνητα.
Όσον αφορά στη φόρτιση, διαρκεί με τη χρήση του ενσωματωμένου φορτιστή της Toyota και σε τριφασικό ρεύμα, 2.5 ώρες για το 100%, ενώ είναι και εφικτή η φόρτιση σε απλό οικιακό δίκτυο.
Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η οθόνη των 12.3 ιντσών, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει η δυνατότητα αλλαγής μέχρι και… 64 χρωματικών συνδυασμών για τον ambient φωτισμό του εσωτερικού.
Η Plug-in Hybrid έκδοση του CH-R, που πλαισιώνει τις υπάρχουσες Hybrid 140 και Hybrid 200 θα είναι σύντομα διαθέσιμη.