Η Toyota το κάνει ξεκάθαρο. Όσο περισσότερο θα πήζεις στη κίνηση με τη νέα υβριδική Corolla, τόσο λιγότερο θα καις. Το νέο 1.800κ.εκ. ήπια υβριδικό σύνολο αποδίδει 122 ίππους και καίει λιγότερο από 5λίτρα/100χλμ.χωρίς σκόντο στις επιδόσεις.
Αυτό δεν είναι κάτι τυχαίο. Οι Ιάπωνες σέρνουν τον χορό των hybrid τεχνολογιών εδώ και δεκαετίες, με τη νέα Corolla να αποτελεί την καλύτερη διαφήμιση του τεχνολογικού άλματος που έχει κάνει η φίρμα. Το παγκόσμιο bestseller με πάνω από 50 εκ. πωλήσεις μας παρουσιάζεται στην πιο πλήρη μορφή του και με τιμές από 20.970 ευρώ, οδεύει προς νέο ρεκόρ πωλήσεων.
Κλείνοντας το μάτι σε όλες τις ηλικίες
Δεν είναι πλέον το αμάξι του συντηρητικού πατέρα. Η νέα Corolla είναι τόσο κομψή και μοντέρνα που τραβάει τα βλέμματα σε όλες τις ηλικίες με την ίδια ευκολία, ενώ στο μαύρο χρώμα που είχαμε στα χέρια μας, μπορεί να «χανόντουσαν» μερικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες, όμως η κομψότητα ξεχειλίζει. Μία κομψότητα που εισέρχεται αυτούσια στην καμπίνα, η οποία ξεχωρίζει για την λιτότητα, τις πολλές επίπεδες επιφάνειες αλλά και τα αφρώδη υλικά της. Ο πίνακας οργάνων ψηφιακός εν μέρει, ενώ όλη η τεχνολογία ( και παρουσίαση υβριδικών και μη πληροφοριών ) συγκεντρώνεται στην οθόνη αφής 8 ιντσών, που ξεχωρίζει για τον εύκολο χειρισμό της.
«Καίγοντας»5λίτρα/100χλμ. και πληρώνοντας 0 τέλη κυκλοφορίας
Κάτω από το αθόρυβο καπό της υβριδικής Corolla συναντάμε κινητήρα βενζίνης 1.800κ.εκ. με απόδοση 98 ίππους και 142 Nm ροπής, ο οποίος συνεργάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ 50 ίππων και 163 Nm ροπής, ανεβάζοντας την συνδυαστική ισχύ στους 122. Το σύνολο συνεργάζεται αποκλειστικά με το νέο αυτόματο e-CVT κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο είναι το Α και το Ω στην άνεση κατά το μποτιλιάρισμα, περιορίζει όμως μερικώς τον οδηγικό χειρισμό σε διαδρομές με άποψη. Η εκ γενετής κλίση της συγκεκριμένης έκδοσης στην χαμηλή κατανάλωση επιβεβαιώνεται στο 100% από τα νούμερα του tripcomputer που έγραψαν μέση στα 5.1λίτρα./100χλμ. την ώρα που οι εκπομπές C02 είναι μόλις 76γρ./χλμ. και απαλλάσσουν τον ιδιοκτήτη από τα τέλη κυκλοφορίας.
Δείτε τη βιντεοδοκιμή του αμιγώς ηλεκτρικού Hyundai Kona Electric εδώ
Οι επιδόσεις έρχονται σε δεύτερη μοίρα, με το 0-100 να χρειάζεται 11.7 δευτ. όσο η τελική αγγίζει τα 180χλμ., νούμερα ικανοποιητικά, αν και στην περίπτωση της υβριδικής Corolla δεν έχουν και τόσο σημασία καθώς το ζητούμενο είναι η οικονομία, κεφάλαιο που τα καταφέρνει πολύ καλά..
Η μπαταρία ΔΕΝ επηρεάζει τον χώρο αποσκευών
Σε αντίθεση με την 2διλιτρη έκδοση, η συγκεκριμένη των 1.800κ.εκ. διατηρεί αυτούσιο τον χώρο αποσκευών των 361λίτρων., ενώ μοναδική χωροταξική ένσταση, έχουμε για το χώρο στα γόνατα των πίσω επιβατών. Από κει και πέρα, το μήκους 4.370χλστ. αμάξωμα θα κερδίσει οδηγό και επιβάτες με την στραμμένη στην άνεση φιλοσοφίας της και την εξαιρετική ποιότητα κύλισης που αγγίζει premium μονοπάτια. Το αυτοκίνητο θα διατηρήσει ουδέτερες αντιδράσεις χωρίς να προβληματίσει στιγμή τον οδηγό, ενώ εφόσον ο συγκεκριμένος συνηθίσει την ιδιαίτερη (λόγω απόκτησης ενέργειας ) συμπεριφορά των φρένων, θα το διασκεδάσει περισσότερο από ποτέ.
Εν κατακλείδι
Η υβριδική έκδοση της Corolla είναι ένας κομψός και πιστός προστάτης της τσέπης σας. Μπορεί να κοστίζει κάτι παραπάνω από την βενζινοκίνητη έκδοση, όμως η κατανάλωση είναι τόσο χαμηλή που η απόσβεση θα έρθει λίαν συντόμως.