Στην κορυφή των πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο ανέβηκε η Toyota, αφήνοντας τον όμιλο Volkswagen στη δεύτερη θέση, όμως η διαφορά που είχαν ανάμεσά τους ήταν πολύ μικρή.
Το 2020 λόγω της πανδημίας διαμορφώθηκαν πολύ ιδιαίτερες συνθήκες σε όλους τους τομείς της οικονομίας, με την αγορά αυτοκινήτου να μην αποτελεί εξαίρεση. Έτσι, ακόμα και για αυτούς τους δύο ομίλους που επί σειρά ετών είναι οι πιο μεγάλες δυνάμεις στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας υπήρξε πτώση πωλήσεων.
Μεταξύ των δύο ομίλων, εκείνος που δέχτηκε μεγαλύτερο πλήγμα ήταν οι Γερμανοί με την πτώση συγκριτικά με το 2019 να φτάνει το 15%. Αντίθετα, η Toyota είδε τις πωλήσεις της να μειώνονται κατά 11%.
Έτσι, για την Toyota οι ταξινομήσεις του 2020 έφτασαν τα 9.53 εκατομμύρια μονάδες, ενώ ο όμιλος Volkswagen έφτασε μέχρι τα 9.31 εκατομμύρια μονάδες.
Toyota: Άντεξε ο ιαπωνικός κολοσσός στις δυσκολίες του 2020;
Αυτή είναι η πρώτη φορά μετά από πέντε χρόνια που η Toyota ανεβαίνει στην κορυφή των πωλήσεων όσον αφορά την παγκόσμια αγορά. Οι Ιάπωνες είχαν αυτή τη θέση για πολλά χρόνια, όμως την τελευταία πενταετία η Volkswagen μαζί με τις υπόλοιπες μάρκες που αποτελούν τον ομώνυμο όμιλο είχαν καταφέρει να διαθέσουν περισσότερα μοντέλα στην παγκόσμια αγορά.
Οι πωλήσεις για το 2021 αναμένεται να ανέβουν, καθώς τα εμβόλια και οι εξελίξεις στη φαρμακευτική αντιμετώπιση της πανδημίας θα κάνουν την επίδρασή στης στην παγκόσμια οικονομία μικρότερη.
Επιπλέον, για τη χρονιά που μόλις ξεκίνησε τόσο οι μάρκες του ομίλου Volkswagen, όσο και η Toyota έχουν ανακοινώσει πληθώρα νέων μοντέλων. Πολλά από αυτά πρόκειται να είναι υβριδικά, plug-in υβριδικά, αλλά και αμιγώς ηλεκτρικά. Αυτή η τάση αφορά και τα επόμενα χρόνια, ακόμα και μέχρι το 2029. Σε αυτό το διάστημα, το Volkswagen Group φαίνεται να έχει προγραμματίσει τη δημιουργία και παρουσίαση περισσότερων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων. Συγκεκριμένα, ο αριθμός εκείνων που θα κινούνται αποκλειστικά με ρεύμα θα φτάσει τα 75, ενώ εκείνα που θα χρησιμοποιούν συνδυασμό ρεύματος και συμβατικών καυσίμων θα φτάσει τα 60.