H Toyota μας έχει ετοιμάσει δυο μεγάλες εκπλήξεις, τις οποίες σκοπεύει να αποκαλύψει στο επερχόμενο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο που ανοίγει τις πύλες του στις 25 Οκτωβρίου.
Στην ιαπωνική πρωτεύουσα η Toyota ανακοίνωσε ότι θα πραγματοποιηθούν οι παγκόσμιες πρεμιέρες δυο νέων πρωτότυπων και αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Ο λόγος για το SUV FT-3e και το σπορ FT-Se, τα οποία θα βρίσκονται στο περίπτερο της Toyota που θα έχει το εξής θέμα: «Ας αλλάξουμε το μέλλον των αυτοκινήτων-Βρες το μέλλον σου».
Η Toyota πιστεύει ότι η μελλοντική κινητικότητα θα πάει πέρα από την παροχή φυσικών εργαλείων μεταφοράς και θα γίνει ένας συνεργάτης του τρόπου ζωής στενά ευθυγραμμισμένος με τις ατομικές αξίες κάθε πελάτη. Παράλληλα δημοσιεύτηκαν και ορισμένες teaser φωτογραφίες που αποκαλύπτουν ορισμένες σχεδιαστικές λεπτομέρειες των FT-3e και FT-Se.
Ξεκινώντας με το ηλεκτρικό SUV FT-3e παρατηρούμε ότι διαθέτει μυώδες αμάξωμα, τονισμένα φτερά, ελαφρώς κεκλιμένη γραμμή οροφής και μια λεπτή ενιαία Led λωρίδα για τα πίσω φωτιστικά σώματα που επεκτείνεται και στα πίσω φτερά.
Εντύπωση αναμένεται να προκαλέσουν οι ψηφιακές οθόνες που θα βρίσκονται από το χαμηλό πλευρικό τμήμα του οχήματος μέχρι την πόρτα, προβάλλοντας, όταν ο οδηγός πλησιάζει το αυτοκίνητο, διάφορες πληροφορίες, όπως το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, τη θερμοκρασία του αυτοκινήτου και την ποιότητα του εσωτερικού αέρα.
Σύμφωνα με την Toyota το επερχόμενο FT-3e θα εμπλουτίσει την καθημερινή ζωή των πελατών με νέες εμπειρίες οδήγησης και εξατομικευμένες υπηρεσίες που υποστηρίζονται από καινοτόμες τεχνολογίες. Συμβάλλει επίσης στην επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα και στη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου, μέσω της σύνδεσης στην κοινωνία ως μέσο μεταφοράς ενέργειας και δεδομένων από το όχημα και το περιβάλλον του.
Μεγαλύτερο ενδιαφέρον όμως εκτιμάται ότι θα συγκεντρώσει το νέο FT-Se, καθώς περιγράφεται ως ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο σπορ μοντέλο υψηλών επιδόσεων που ενσωματώνει τεχνογνωσία από το αγωνιστικό τμήμα Gazoo Racing.
Μοιράζεται αρκετά εξαρτήματα με το νέο FT-Se, ωστόσο η σιλουέτα του είναι αισθητά χαμηλότερη και φαρδύτερη για καλύτερη αεροδυναμική απόδοση. Στο εσωτερικό του μπορούμε να διακρίνουμε τετραγωνισμένο αγωνιστικό τιμόνι, ψηφιακό πίνακα οργάνων και δυο κάθετες οθόνες αριστερά και δεξιά του οδηγού, ενώ θα υποστηρίζει ενημερώσεις λογισμικού.