Η Toyota θα αρχίσει σιγά σιγά να προωθεί τις μπαταρίες αντικαθιστώντας τα καύσιμα για πολλά μοντέλα Lexus, παγκοσμίως.
Τα υβριδικά έχουν καταξιώσει, είναι αλήθεια, τη Lexus σε πολλές χώρες. Ακόμη και στις ΗΠΑ, οι εξακύλινδροι και οκτακύλινδροι κινητήρες IC αντικαθίστανται από υβριδικούς I4.
Το κλειδί της επιτυχούς πορείας του Ομίλου προς την ηλεκτροκίνηση είναι να κρατήσει την πελατεία και να κάνει τους αγοραστές/χρήστες να νιώσουν ικανοποίηση όταν ανταλλάσσουν ένα υβριδικό με ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Εξίσου ζωτικής σημασίας είναι η προσέλκυση όσων οδηγούν ένα ηλεκτρικό όχημα κατασκευασμένο από την Tesla, τη Nio και πολλές άλλες εναλλακτικές λύσεις υψηλού κόστους.
Τι αναμένεται, λοιπόν, για η Lexus όσον αφορά τα μελλοντικά μοντέλα;
Αυτό δεν είναι πολύ γνωστό, αλλά η Toyota εξακολουθεί να κατασκευάζει το CT 200h , κυρίως για την ιαπωνική αγορά. Το παλιό υβριδικό χάτσμπακ κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Toyota Motor Kyushu Miyata από τον Νοέμβριο του 2010. Ωστόσο, δεν θα γιορτάσει δωδέκατη επέτειο. Η τελική έκδοση, που ονομάζεται «Cherished Touring», ανακοινώθηκε τον Μάρτιο. Η παραγωγή αναμένεται να σταματήσει τον Οκτώβριο και δεν θα υπάρξει αντικατάσταση.
Το ES θα το διαδεχθεί ένα EV; Αυτό θα μπορούσε κάλλιστα να υπαινίσσεται η Toyota όταν παρουσίασε ένα κόνσεπτ που ονομάζεται «Lexus Electrified Sedan» λίγο πριν τα Χριστούγεννα του 2021.
Εάν το επόμενο ES θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο και μόνο, η Toyota θα έπαιρνε τεράστιο ρίσκο, λένε παράγοντες της διεθνούς αγοράς. Γιατί; Επειδή το υπάρχον μοντέλο είναι το μπεστ σέλερ της Lexus στην Κίνα και επίσης εξακολουθεί να κάνει πολύ καλή δουλειά στις ΗΠΑ.
Ως εκ τούτου, θα μπορούσε να υπάρξει ένα δεύτερο λίφτινγκ και ως επακόλουθο εκτεταμένος κύκλος ζωής για τη νέα γενιά (του 2018) αυτού του μεγάλου σεντάν. Υποθέτοντας ότι θα παραμείνει στην παραγωγή μέχρι, ας πούμε, το 2026 ή ακόμα και το 2027, ως τότε ένας διάδοχος του ηλεκτρικού ES θα μπορούσε να αποκτήσει δυναμική πωλήσεων στη ΛΔΚ, τη Βόρεια Αμερική και αλλού.
Ένα άλλο από τα 15 πρωτότυπα (μαζί και το Toyota bZ4X) που αποκάλυψε η Toyota στην εκδήλωση EV τον περασμένο Δεκέμβριο ήταν ένα Lexus «Electrified Sport ». Το ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο οδεύει προς παραγωγή, αλλά ο χρόνος κυκλοφορίας δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί. Το μοντέλο μπορεί να θεωρηθεί ως διάδοχος του LFA.