Ένα όργιο φημών υπάρχει σχετικά με το μέλλον του Toyota GR 86, σε μια εποχή που τα σπορ coupe μοντέλα αποτελούν είδος υπό εξαφάνιση.
Αρχικά να υπενθυμίσουμε ότι η δεύτερη υφιστάμενη γενιά του GR 86 τροφοδοτείται από ατμοσφαιρικό κινητήρα 2.4 λίτρων, ο οποίος παράγει 234 ίππους και 250 Nm ροπής, ενώ μπορεί να συνδυαστεί με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή με αυτόματο. Σύμφωνα όμως με ανεπίσημες πληροφορίες, η τρίτη γενιά του GR86 θα αλλάξει κινητήρα και θα αποκτήσει υβριδική τεχνολογία.
Το ένα σενάριο θέλει το επόμενο GR86 να κάνει ντεμπούτο το 2028, με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.4 λίτρων και υβριδικό σύστημα, ενώ το επικρατέστερο αναφέρει ότι η αλλαγή γενιάς θα πραγματοποιηθεί το 2025 με τρικύλινδρο turbo κινητήρα 1.6 λίτρων που θα συνδυάζεται επίσης με υβριδική τεχνολογία. Ο εν λόγω ισχυρός κινητήρας θα βασίζεται στον αντίστοιχο των GR Yaris και GR Corolla, ωστόσο η ισχύς του θα υπερβαίνει τους 300 ίππους.
Επίσης το GR 86 θα διατηρήσει τη διάταξη του μπροστά τοποθετημένου κινητήρα με τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς, όπως και τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Παρότι δε γνωρίζουμε ποια ακριβώς μορφή θα έχει το υβριδικό σύστημα του νέου GR 86, εκτιμάται ότι θα είναι παρόμοιο με αυτό των Land Cruiser 250 και Lexus GX.
Το ερώτημα που τίθεται όμως είναι, αν η Toyota υιοθετήσει όντως δικό της κινητήρα για την επόμενη γενιά του GR 86, τι θα γίνει με τον «ξάδελφό» του, το Subaru BRZ. Θα προχωρήσει άραγε η ομοεθνής Subaru στη ανάπτυξη ενός αυτόνομου πλέον BRZ ή θα το βάλει χρονοντούλαπο της ιστορίας;