Η Toyota έχει δείξει τις προθέσεις για το υδρογόνο. Το Mirai ήδη στη Γερμανία χρησιμοποιείται και ως ταξί.
Με κινητήρα υδρογόνου σε μια Corolla συμμετέχει η Toyota σε αγώνες στην Άπω Ανατολή εξελίσσοντας αυτή τη μορφή κινητήρων, και έπεται συνέχεια.
Την πρόθεσή της όμως θα τη δείξει και στις 24 Ώρες του Λε Μαν 10-11 Ιουνίου, όπου οι θεατές θα δουν από κοντά το πρωτότυπο όχημα υδρογόνου GR H2 Racing Concept που αποκάλυψε ο πρόεδρος της Toyota, και φανατικός των αγώνων, Άκιο Τογιόντα για η πρώτη φορά.
Το πρωτότυπο αναπτύχθηκε με γνώμονα μελλοντικούς αγώνες αντοχής ενώ από την πρόσφατη ανακοίνωση του κλαμπ ACO, του διοργανωτή του 24ωρου αγώνα του Λε Μαν, ότι θα επέτρεπε να συμμετάσχουν αυτοκίνητα με υδρογόνο μαζί με αυτοκίνητα κυψελών καυσίμου στην ειδική κατηγορία του αγώνα, «άνοιξε» την όρεξη του Τογιόντα.
Το υδρογόνο μπροστά σύμφωνα με τον Άκιο Τογιόντα
Ο Άκιο Τογιόντα κατά τη διάρκεια της παρουσίασης GR H2 Racing Concept, τόνισε ότι μαζί με ομοϊδεάτες εταίρους εντός ή εκτός της αυτοκινητοβιομηχανίας, η παραγωγή, η μεταφορά και η χρήση υδρογόνου θα επιταχυνθεί για μια κοινωνία ουδέτερη ως προς τον άνθρακα.
Το πρωτότυπο GR H2 Racing Concept θα εκτεθεί στο Le Mans H2 Village κατά τη διάρκεια του φετινού 24ωρου αγώνα έως την Κυριακή 11 Ιουνίου.
Να θυμίσουμε ότι η Toyota έχει κερδίσει τις 5 τελευταίες διοργανώσεις στο Λε Μαν, που φέτος γιορτάζονται οι 100 διοργανώσεις, μέσα σε ένα πανηγυρικό κλίμα.
Ο αγώνας θα ξεκινήσει Σάββατο 10 Ιουνίου στις 16:00 τοπική ώρα και θα τερματίσει στις 16:00 της Κυριακής 11 Ιουνίου.