Αναμφισβήτητα όλες οι Toyota GR Supra προσφέρονται για διασκεδαστική οδήγηση μέσα στην πίστα. Με τη συγκεκριμένη όμως έχεις ακόμα ένα λόγο να μπεις μέσα στην πίστα και να ξεσαλώσεις.
Αναφερόμαστε στη νέα έκδοση Jarama Racetrack του ιαπωνικού σπορ μοντέλου. Όπως αποκαλύπτει και το όνομά της είναι εμπνευσμένη από την ομώνυμη πίστα που βρίσκεται στη Μαδρίτη της Ισπανίας. Στην εν λόγω πίστα η Toyota παρουσίασε για πρώτη φορά στον Τύπο την GR Supra πέμπτης γενιάς.
Εμφανισιακά αναγνωρίζεις αμέσως τη νέα Supra Jarama Racetrack Edition από την αποκλειστική της μπλε απόχρωση, την οποία η Toyota ονομάζει “Horizon Blue”. Όμορφη αντίθεση σχηματίζει το μαύρο χρώμα στον πίσω διαχύτη, στα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών, στα πλευρικά μαρσπιέ, στις ζάντες των 19 ιντσών, στο εμπρός splitter και στο λογότυπο Supra που βρίσκεται στο πίσω τμήμα.
Ας περάσουμε τώρα στο εσωτερικό. Εκεί συναντάμε μαύρη αλκαντάρα επένδυση στα καθίσματα με κομψές μπλε ραφές. Παρατηρήστε στη βάση της κεντρικής κονσόλας τα διακοσμητικά ένθετα από ανθρακόνημα. Στο ταμπλό, απέναντι από το συνοδηγό αναγράφεται το όνομα της νέας έκδοσης, αλλά και ο αριθμός παραγωγής του εκάστοτε οχήματος.
Νέο Toyota X Prologue: Γράφει τον πρόλογο στην ηλεκτροκίνηση
Στο σημείο αυτό να πούμε ότι η Toyota θα κατασκευάσει μόνο 90 GR Supra Jarama Racetrack Edition, τις οποίες θα διαθέσει από την άνοιξη σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές. Επομένως η νέα GR Supra Jarama Racetrack Edition έχει εκτός από δυναμικό και συλλεκτικό χαρακτήρα.
Σημειώστε ακόμα ότι στα ενδότερα υπάρχει κεντρική οθόνη αφής 8,8 ιντσών, συνδεσιμότητα για smartphones μέσω Apple CarPlay και Android Auto, ηχοσύστημα με 10 ηχεία και σύστημα πλοήγησης με τρισδιάστατους χάρτες.
Η «καρδία» της νέας GR Supra Jarama Racetrack Edition είναι ο υπερτροφοδοτούμενος εξακύλινδρος κινητήρας των 3.0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 340 ίππους και 500 Nm ροπής. Επιτρέπει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός μόλις 4,3 δευτ., ενώ συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.
Η λίστα με τα συστήματα ασφαλείας Toyota Safety Sense+ περιλαμβάνει ενεργό cruise control, ανίχνευση σύγκρουσης με πεζούς και ποδηλατιστές, υποβοήθηση παραμονής εντός της λωρίδας κυκλοφορίας, έλεγχο «νεκρής» γωνίας, έλεγχο πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας, αναγνώριση και προβολή της οδικής σήμανσης.