Στο ράλι Ιπρ η Toyota έκανε την κίνηση και ένα GR Yaris H2 που καταναλώνει υδρογόνο με μηδενικές εκπομπές ρύπων είχε το ρόλο πλοηγού σε μερικές Ειδικές Διαδρομές του Βελγικού αγώνα.
Το πειραματικό πρωτότυπο όχημα του ιαπωνικού κολοσσού χρησιμοποιεί κινητήρα εσωτερικής καύσης με υδρογόνο και έκανε το ντεμπούτο του σε δημόσιους δρόμους εκτός Ιαπωνίας.
Τη θέση του οδηγού τη μοιράστηκε ο πρόεδρος της Toyota, Άκιο Τογιόντα που χρησιμοποιεί το ψευδώνυμο, «Morizo», μαζί με τον Φινλανδό θρύλο των ράλι και τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Γιούχα Κάνκουνεν.
Αν και ο «Morizo» δεν είχε οδηγήσει ποτέ σε αυτούς τους δρόμους βασίστηκε στην καθοδήγηση του Κάνκουνεν, ο οποίος δήλωσε.
«Είμαι ευγνώμων στον Γιούχα που με καθοδήγησε με ασφάλεια, κάνοντας με να νιώσω άνετα. Οι δρόμοι ήταν δύσκολοι – όχι μόνο ολισθηροί αλλά και στενοί. Η επιφάνειά του φαινόταν να αλλάζει από τη μια στιγμή στην άλλη, όπως και οι δρόμοι στο ράλι Ιαπωνίας», εξήγησε στη συνέχεια ο πρόεδρος της Toyota.
Aπό τη μεριά του ο δύο φορές νικητής του ράλι Ακρόπολις Γιούχα Κάνκουνεν συμπλήρωσε:
«Το στυλ οδήγησης του Τογιόντα ήταν πολύ καλό. Ο κινητήρας υδρογόνου έχει σταθερή ροπή, καθόλου διαφορετική από αυτή ενός βενζινοκινητήρα. Δεδομένου ότι οι κινητήρες υδρογόνου δεν εκπέμπουν CO2, μπορούν να αποτελέσουν μια επιλογή για την επίτευξη κλιματικής ουδετερότητας όχι μόνο στον μηχανοκίνητο αθλητισμό αλλά και στον κόσμο των καθημερινών αυτοκινήτων», πρόσθεσε ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.