H Toyota πιστεύει ότι η υδρογονοκίνηση μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στο στόχο μείωσης των εκπομπών C02.
Αυτό άλλωστε το έχει αποδείξει με τη δεύτερη γενιά του Mirai, το πρώτο sedan στον κόσμο με κυψέλες καυσίμου, το οποίο πρόσφατα αναβάθμισε σημαντικά κυρίως σε τεχνολογικό επίπεδο.
Η ιαπωνική εταιρεία ως παγκόσμιος συνεργάτης κινητικότητας της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής θα παραχωρήσει συνολικά 500 Mirai για τη διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων το ερχόμενο καλοκαίρι στο Παρίσι, τα οποία μάλιστα θα παραμείνουν στη γαλλική πρωτεύουσα για να ενισχύσουν το στόλο των υδρογονοκίνητων ταξί. Συνολικά η Toyota θα προσφέρει στο πλαίσιο των Ολυμπιακών Αγώνων ένα στόλο 2.650 εξηλεκτρισμένων της οχημάτων.
Toyota Mirai: Πλεόνασμα τεχνολογίας
Στη φαρέτρα του αναβαθμισμένου Mirai υπάρχει το νέο σύστημα πολυμέσων Toyota Smart Connect+ με κεντρική οθόνη αφής 12,3 ιντσών, το οποίο μπορεί να δέχεται φωνητικές εντολές με τη φράση κλειδί “Hey Toyota“. Παράλληλα υποστηρίζει ασύρματη συνδεσιμότητα μέσω Apple CarPlay και Android Auto, καθώς και δορυφορική πλοήγηση με πληροφορίες για την κίνηση στους δρόμους σε πραγματικό χρόνο.
Στο εσωτερικό συναντάμε ακόμα πέντε θύρες USB-C και ηχοσύστημα JBL με 14 ηχεία. High-tech χαρακτηριστικό αποτελεί επίσης η εξ αποστάσεως στάθμευση του οχήματος σε στενούς χώρους μέσω εφαρμογής στο smartphone, ενώ ο οδηγός έχει αποβιβαστεί! Από το δεύτερο εξάμηνο του 2024 το Mirai θα αποκτήσει ψηφιακό κλειδί, πάλι μέσω εφαρμογής στο smartphone, παρέχοντας έτσι πρόσβαση στο όχημα σε έως και πέντε άτομα.
Εμπλουτισμένη είναι η λίστα με τα στάνταρ συστήματα ασφαλείας Mirai, περιλαμβάνοντας, μεταξύ άλλων, έλεγχο «νεκρής» γωνίας, πανοραμική θέαση 360 μοιρών για ασφαλέστερους και ακριβέστερους ελιγμούς, βελτιωμένο σύστημα υποβοήθησης παραμονής εντός της λωρίδας κυκλοφορίας, προειδοποίηση μετωπικής σύγκρουσης που λειτουργεί και σε διασταυρώσεις αναγνωρίζοντας οχήματα, πεζούς, μοτοσικλετιστές και ποδηλατιστές, Adaptive Cruise Control (ACC) με πιο φυσική απόκριση και λειτουργία μείωσης ταχύτητας πριν τις στροφές.