H Toyota εξηλεκτρίζει το Hilux, το οποίο για πρώτη φορά στη μακρόχρονη ιστορία του αποκτά ήπιο υβριδικό σύστημα.
Αναλυτικότερα, ο γνωστός πετρελαιοκινητήρας των 2.8 λίτρων, απόδοσης 204 ίππων (3.400 σ.α.λ.) και 500 Nm ροπής (1.600-2.800 σ.α.λ.), κινεί μια μίζα/γεννήτρια χρησιμοποιώντας ένα σύστημα ιμάντα, το οποίο με τη σειρά του φορτίζει τη νέα μπαταρία λιθίου 48V. Αυτή είναι αρκετά μικρή, ώστε να χωράει κάτω από τα πίσω καθίσματα, ενώ ζυγίζει μόλις 7,6 κιλά.
Παράλληλα η μπαταρία 48V τροφοδοτεί επίσης το σύστημα 12V του οχήματος μέσω ενός νέου μετατροπέα DC/DC. Η νέα μπαταρία φορτίζεται κατά την επιβράδυνση, ανακτώντας ενέργεια, ενώ μέσω της μίζας/γεννήτριας προσφέρει στιγμιαία επιπλέον 16 ίππους και 65 Nm ροπής στο θερμικό κινητήρα, εξασφαλίζοντας καλύτερη απόκριση στο γκάζι και γραμμική επιτάχυνση, ιδιαίτερα από στάση, πιο αποτελεσματική και φυσική αίσθηση επιβράδυνσης.
Σημειώνεται ακόμα ότι το βελτιωμένο σύστημα stop/start επιτρέπει στον κινητήρα να παραμένει σβηστός για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα, γεγονός που, σε συνδυασμό με τα πλεονεκτήματα του υβριδικού συστήματος 48V, μειώνει την κατανάλωση καυσίμου έως και 5%.
Το νέο υβριδικό Hilux θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμο με διπλοκάμπινο αμάξωμα, έχοντας 5.325 χλστ. μήκος, 1.900 χλστ. πλάτος. και 1.815 χλστ. ύψος, ενώ το μήκος της καρότσας βρίσκεται στα 1.525 χλστ. Η ικανότητα ρυμούλκησης και το ωφέλιμο φορτίο του ανέρχονται σε 3.500 και 1.000 κιλά αντίστοιχα.
Ο σκληροτράχηλος off-road χαρακτήρας του Hilux δεν αλλοιώνεται, αλλά αντιθέτως ενισχύεται. Η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος φτάνει τα 310 χλστ., ενώ οι γωνίες προσέγγισης και αναχώρησης 29 και 26 μοιρών αντίστοιχα, βοηθούν να ξεπερνά εμπόδια. Για πρώτη φορά το Hilux αποκτά το σύστημα ενίσχυσης πρόσφυσης Multi-terrain Select, το οποίο έκτος από αυτόματη λειτουργία προσφέρει και πέντε προγράμματα (Dirt, Sand, Mud, Deep Snow, Rock), ανάλογα με το έδαφος.
Το υβριδικό Hilux μπορεί να περάσει μέσα από νερό βάθους έως και 700 χλστ., χάρη στην αδιαβροχοποίηση της μπαταρίας 48V και του μετατροπέα DC-DC. Στο εσωτερικό συναντάμε σύστημα πολυμέσων Toyota Smart Connect με οθόνη αφής 8 ιντσών που υποστηρίζει πλοήγηση και ασύρματη συνδεσιμότητα για smartphones, μέσω Apple CarPlay και Android Auto. Στην Ευρώπη η άφιξη του υβριδικού Hilux αναμένεται στα μέσα του 2024.