Το 1984 η Toyota λάνσαρε το Land Cruiser 70, το οποίο προορίζονταν κυρίως για επαγγελματική χρήση και αντοχή σε σκληρές συνθήκες.
Ο θρύλος του Land Cruiser 70 παραμένει μέχρι και σήμερα ζωντανός, ενώ πρόσφατα ανανεώθηκε. Σύμφωνα με την Toyota αναβαθμίσεις έγιναν στον κινητήρα, στο σύστημα διεύθυνσης, στη σχεδίαση και στο επίπεδο ασφαλείας (αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης και υποβοήθηση παραμονής εντός της λωρίδας κυκλοφορίας), ενώ το Land Cruiser 70 διατηρεί στο έπακρο την αξιοπιστία, την αντοχή και τις off-road ικανότητες του.
Το ανανεωμένο Land Cruiser 70 επέστρεψε μετά από απουσία εννέα ετών στην ιδιαίτερη πατρίδα του, καθώς πλέον θα πωλείται και στην ιαπωνική αγορά, ενώ διατίθεται επίσης σε Αυστραλία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, και Νότια Αφρική. Σημειώνεται ότι στην Ιαπωνία θα λανσαριστεί αποκλειστικά με πεντάθυρο αμάξωμα (μήκος 4.890 χλστ.), ενώ στις υπόλοιπες αγορές θα υπάρχει η επιλογή και του νέου τρίθυρου (μήκος 4.235 χλστ.) ή διπλοκάμπινου pickup αμαξώματος.
Το ρετρό ντιζάιν διατηρείται στο Land Cruiser 70, ενώ μοντέρνες πινελιές αποτελούν τα Led εμπρός στρογγυλά φωτιστικά σώματα, ενώ τα πιο κλασσικά πίσω φώτα είναι ενσωματωμένα στον προφυλακτήρα. Η διάθεση για περιπέτεια αναδεικνύεται από τους άβαφους προφυλακτήρες και θόλους των τροχών.
Άλλης εποχής παραμένει και το σκηνικό στο εσωτερικό, αν και προαιρετικά μπορεί να τοποθετηθεί οθόνη αφής. Υπάρχει κλιματισμός που ρυθμίζεται χειροκίνητα, θύρες USB-C, ηλεκτρικά παράθυρα και κεντρικό κλείδωμα. Ο πίνακας οργάνων είναι αναλογικός, αλλά στο κέντρο του βρίσκεται μια οθόνη πολλαπλών ενδείξεων 4,2 ιντσών.
Το φρεσκαρισμένο Toyota Land Cruiser 70 τροφοδοτείται από τετρακύλινδρο turbodiesel κινητήρα 2.8 λίτρων, απόδοσης 204 ίππων και 500 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων. Φυσικά δεν απουσιάζει το σύστημα τετρακίνησης με ηλεκτρονικό κλείδωμα διαφορικού. Τη γκάμα κινητήρων συμπληρώνει ένας V8 4.5 λίτρων και ο V6 24V Dual VVT-i των 4.0 λίτρων για τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.