Χωρίς το μεγάλο της αστέρι της ερήμου, τον Αλ Ατίγια, η Toyota ρίχνει στη μάχη του Ντακάρ 2024 πέντε πληρώματα, όπου και τα πέντε πληρώματα θα οδηγήσουν τη βελτιωμένη έκδοση του Hilux pick up στην καινούργια έκδοση GR DKR.
To νέο Hilux είναι 100 χλστ. φαρδύτερο από το απερχόμενο με νέες αναρτήσεις, σύστημα ψύξης και κλιματισμού.
Το αυτοκίνητο έχει συμπληρώσει 30.000 χλμ. δοκιμών και εξέλιξης κατά τη διάρκεια του έτους με στόχο την ανθεκτικότητα και την αξιοπιστία.
Μέρος των δοκιμών έγιναν στην έρημο Καλαχάρι της Νότιας Αφρικής, καθώς και στην έρημο Ναμίμπ της Αγκόλας κατά μήκος των ακτών του ατλαντικού ωκεανού.
Toyota: Με βιοκαύσιμα το Hilux Evo στο Ντακάρ
Ενόψει του έργου «Dakar Future», η Toyota Gazoo Racing έχει επίσης συνάψει συμφωνία με τη ισπανική εταιρία πετρελαιοειδών Repsol προκειμένου να επιτύχει τους φιλόδοξους κλιματικούς στόχους σε πρώιμο στάδιο.
Η εταιρία θα προμηθεύσει στην ομάδα βιοκαύσιμα με ποσοστό 70% από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Αυτά τα καύσιμα αναπτύχθηκαν από απόβλητα όπως το χρησιμοποιημένο μαγειρικό λάδι και παράγονται σε εγκαταστάσεις που είναι πιστοποιημένες στο πλαίσιο του προγράμματος βιωσιμότητας της ΕΕ.
Το Ράλι Ντακάρ ξεκινά στις 5 Ιανουαρίου 2024 με έναν σύντομο πρόλογο κοντά στην πόλη Αλούλα στη βόρεια Σαουδική Αραβία. Ακολουθούν έξι απαιτητικές διαδρομές, συμπεριλαμβανομένου ενός μαραθωνίου 48 ωρών.
Η παραδοσιακή ημέρα ξεκούρασης και ανασύνταξης (13 Ιανουαρίου 2024) λαμβάνει χώρα στην πρωτεύουσα της Σαουδικής Αραβίας Ριάντ, και ακολουθούν άλλα έξι σκέλη στο βόρειο τμήμα της χώρας. O πιο σκληρός μαραθώνιος ανθρώπων και μηχανών ολοκληρώνεται στις 19 Ιανουαρίου στην παραλιακή πόλη Γιανμπού, της Σαουδικής Αραβίας.
Αιχμή του δόρατος της ομάδας θα είναι ο νικητής του 2009 Νοτιοαφρικανός Τζινιέλ Ντε Βιγιέ, με συνοδηγό τον συμπατριώτη του Ντένις Μέρφι.
Βαρύ πλήγμα για την ομάδα, η απουσία του Λάτεγκαν λόγω τραυματισμού στον ώμο που υπέστη σε ένα άσχημο ατύχημα στην αρχή της χρονιάς, οπότε για αυτόν θα ξανασυζητήσουμε στο Ντακάρ του 2025.
Τα πληρώματα της Toyota Gazoo Racing με το νέο Hilux Evo σε γκρι σκούρο χρωματισμό, όπως το Yaris Rally1 στο WRC και το πρωτότυπο στο WEC με τους αριθμούς συμμετοχής στον πίνακα που ακολουθεί:
#206 Λούκας Μοράες / Αρμάν Μονλεόν
#209 Τζινιέλ Ντε Βιγιέ / Ντένις Μέρφι
#2016 Σιθ Γκουϊντέρο/Ντενίς Τσενζ
#226 Σαούντ Βαριάβα/Φρανσουά/Κατσαλέ
#243 Γκάι Μποτερίλ / Μπρετ Κάμινγκ