Ο Σεμπαστιάν Οζιέ έχει φέτος πάρει μέρος σε δυο από τους τρείς αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι και τους έχει κερδίσει.
Αυτή τη στιγμή είναι πρώτος στη γενική κατάταξη του πρωταθλήματος, παρ’ όλο που δεν έχει πλήρες πρόγραμμα, όπως οι υπόλοιποι οδηγοί.
Ο Λάτβαλα -αγωνιστικός διευθυντής της Toyota- ομολόγησε, πως δεν θα σταθεί εμπόδιο στον 8 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπαστιάν Οζιέ, αν αυτός αποφασίσει να αλλάξει το φετινό του πλάνο και να κάνει περισσότερους αγώνες ή και όλο το πρόγραμμα.
Σε άλλες μορφές αγώνων
Αυτή είναι η δεύτερη σεζόν, που ο Oζιέ δεν θα αγωνίζεται σε κάθε ράλι, μιας και πέρυσι, επέλεξε να απομακρυνθεί ελαφρώς από το WRC, για να επικεντρωθεί σε άλλες μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού.
«Έχει πει, ότι θέλει να κάνει περίπου επτά γύρους φέτος», αποκάλυψε ο Λάτβαλα. «Αλλά, φυσικά, αν θέλει να κάνει περισσότερα ράλι, τότε πρέπει να το δούμε προσεκτικά, γιατί είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα για την ομάδα μας.
Είμαι σίγουρος, ότι δεν θέλει να κάνει ολόκληρο το πρωτάθλημα, αλλά μπορεί να υπάρξουν περισσότεροι αγώνες, αν το θέλει».
Ωστόσο, ο Φινλανδός είπε, ότι δεν θα επιβάλει το ζήτημα και θα αφήσει τον 39χρονο Γάλλο, να αποφασίσει μόνος του.
Χωρίς πολύ πίεση
«Δεν θέλω να τον πιέσω», είπε. «Πρέπει να το θέλει ο ίδιος, γιατί αν αρχίσεις να τον πιέζεις πολύ, τότε δεν είναι το ίδιο… αν δεν νιώθεις άνετα, σίγουρα τότε δεν είναι η ίδια ιστορία. Αν είχαμε προβλήματα στο πρωτάθλημα, αν δηλαδή είναι σφιχτό το πρωτάθλημα, μπορούμε να τον ρωτήσουμε, θα μπορούσες να κάνεις ένα ή δύο ράλι παραπάνω; Και νομίζω, ότι αυτή είναι η πραγματικά μεγάλη αξία αυτών των οδηγών, που ξέρουμε ότι θα μπορούσαμε να έχουμε».
Μιλώντας από τη δική του εμπειρία, ο 37χρονος πλέον Λάτβαλα είπε, ότι όσο ο Oζιέ διασκεδάζει στα ράλι, θα συνεχίσει να αποδίδει όλο και περισσότερα.
«Ο Οζιέ είναι χαλαρός. Κι αυτό μερικές φορές είναι, που εμείς ως κορυφαίοι οδηγοί, ξεχνάμε – ως πρώην κορυφαίος οδηγός, γνωρίζω τον εαυτό μου, ότι ξεχνάς μερικές φορές την απόλαυση της οδήγησης και ξεκινάς να δουλεύεις. Εντάξει, είναι δουλειά. Αλλά, αν το δεις πιο πολύ, ως δουλειά και ξεχάσεις την απόλαυση, σίγουρα θα χάσεις λίγο τις επιδόσεις από την οδήγηση».