Το εμβληματικό pickup της Toyota, το Hilux, φαίνεται ότι «ψάχνεται» για εναλλακτικές μορφές ενέργειας.
Πρόσφατα η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε ότι εργάζεται πάνω σε ένα πρωτότυπο Hilux που κινείται με υδρογόνο, ενώ σειρά έχει και η αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή του. Ο λόγος για το νέο Hilux Revo BEV, το οποίο παρουσιάστηκε σε πρωτότυπη μορφή στο πλαίσιο μιας λαμπρής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στην Ταϊλάνδη για τον εορτασμό 60 ετών παρουσίας της Toyota στη χώρα.
Το «παρών» στην εκδήλωση έδωσε ο ίδιος ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota, Ακίο Τογιόντα, ο οποίος αποκάλυψε πάνω στη σκηνή το Hilux Revo BEV, μαζί με ένα ακόμα πρωτότυπο ελαφρύ επαγγελματικό όχημα, το IMV 0 Concept. Ωστόσο δε δόθηκε καμία επίσημη πληροφορία για το αν και πότε το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Hilux θα εισέλθει στη γραμμή παραγωγής, ενώ άγνωστα παραμένουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του.
Πιθανότατα βασίζεται στο υφιστάμενο Hilux όγδοης γενιάς, το οποίο να υπενθυμίσουμε τροφοδοτείται από τετρακύλινδρους και εξακύλινδρους κινητήρες εσωτερικής καύσης, ενώ στη γκάμα του δεν υπάρχει καμία εξηλεκτρισμένη έκδοση.
Αυτό που μπορούμε να δούμε όμως είναι ότι έχει δεχτεί ορισμένες σχεδιαστικές επεμβάσεις, όπως η νέα κλειστού τύπου μάσκα και η προσθήκη της θύρας φόρτισης στο εμπρός αριστερό φτερό.
Θα θέλατε να δείτε για πρώτη φορά στη ιστορία του το Hilux να μπαίνει στην πρίζα; Πιστεύετε ότι είναι ο μόνος τρόπος να επιβιώσει στο μέλλον, αφού η ηλεκτρική μετάβαση είναι επιβεβλημένη;
Πάντως ο Ακίο Τογιόντα, για ακόμα μια φορά, εξέφρασε την άποψη ότι η επίτευξη μηδενικών εκπομπών ρύπων δεν είναι απαραίτητο να επιτευχθεί αποκλειστικά από το μονόδρομο της ηλεκτροκίνησης. Παράλληλα ο Ακίο Τογιόντα άφησε να εννοηθεί ότι ένα μέρος από την ανάπτυξη του πρωτότυπου ηλεκτρικού Hilux πραγματοποιήθηκε στην Ταϊλάνδη, όπου στην τοπική αγορά είναι ιδιαίτερα δημοφιλές.