Για την Τoyota είναι ακριβώς αυτό «μια φωτογραφία, χίλιες λέξεις» όπως πλασαρίστηκε στο Φεστιβάλ ταχύτητας στη Βρετανία.
Δε χρειάζεται και ιδιαίτερη ανάλυση για να καταλάβουμε ότι η δύναμη, ειδικά στο WRC, είναι η Toyota.
Όπως ακριβώς μπορεί να αποδώσει η έννοια της φωτογραφίας από το Goodwood Festival of Speed, που πλέον γίνεται σημείο αναφοράς.
Και ο λόγος είναι ότι δεν υπάρχει αλλού στον κόσμο μια τέτοια εκδήλωση, όπου οι θεατές «κινούνται» ανάμεσα σε σύγχρονα αγωνιστικά αυτοκίνητα, παλαιότερα, και θρύλους που έχουν γράψει το όνομά τους στο χρυσό τόμο του motorsport, που «φιλοξενεί» μόνο παγκόσμιους πρωταθλητές και νικητές αγώνων παγκόσμιας ακτινοβολίας.
Επιπλέον εταιρίες εκμεταλλεύονται τους πολλούς χιλιάδες θεατές που δίνουν το «παρών» στο Goodwood, παρουσιάζοντας νέα μοντέλα, από ηλεκτρικά έως super cars limited editions.
Εκεί λοιπόν στο Goodwood η Toyota έδειξε ότι «παίζει» ένα παιχνίδι ισχύος παρουσιάζοντας τρία αγωνιστικά Yaris, με διαφορετικές τεχνολογίες.
Τoyota: Δείχνει το μέλλον με το υδρογόνο
Το ένα είναι το Yaris Rally1 που φέρει υβριδική τεχνολογία με το οποίο οι Οζιέ, Ροβάνπερα, Εβανς και Κατσούτα οδηγούν στο WRC, και θα το δούμε και στο EKΟ Ράλλυ Ακρόπολις, χωρίς ακόμα η ομάδα της Toyota να έχει ανακοινώσει τη σύνθεση των ομάδων, καθώς πριν τον εθνικό μας αγώνα προηγούνται τα πολύ γρήγορα ράλι σε Εσθονία και Φινλανδία.
Το μαύρο είναι το νέο Yaris Rally2, το οποίο εξελίσσεται σε τάχιστους ρυθμούς, καθώς αναμένεται να δώσει το παρόν στην κατηγορία WRC2 το 2024.
Toyota: Πρώτη φορά στο WRC2
Είναι η πρώτη φορά που η Toyota θα βρίσκεται στη λίστα των συμμετοχών αυτής της κατηγορίας, και θέλει από την αρχή να παρουσιάσει ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο, καθώς ο συναγωνισμός είναι μεγάλος με Hyundai i20 Rally2, Ford Fiesta Rally2, Citroen C3 Rally2, Skoda Fabia RS Rally2, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε και τα VW Polo Rally2, που παρά το γεγονός ότι η VW έχει κλείσει το αγωνιστικό τμήμα, το οποίο έχει μετατρέψει σε παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, το Polo Rally2 εξακολουθεί να κερδίζει αγώνες.
Δείχνει όμως και το μέλλον, στη σιλουέτα του γαλάζιου-άσπρου Yaris το οποίο κινείται με υδρογόνο, που ίσως κάποτε και μετά από 10ετίες το υδρογόνο να έχει μπει για τα καλά στις μετακινήσεις, αλλά και στους αγώνες.