Μπορεί να μην ήταν στο βάθρο στο Ράλι Σουηδίας, όμως εξακολουθεί να είναι ταχύτερος όλων. Αυτό ισχυρίζονται οι άνθρωποι της Toyota.
Βλέποντας τους χρόνους του Κάλε, στο Ράλι Σουηδίας, ίσως κάποιος να σκεφτεί ότι δεν ήταν ο οδηγός, που ξέραμε την περυσινή χρονιά. Όμως, σύμφωνα με την ομάδα του, αυτό είναι μεγάλο λάθος. Ο Ροβάνπερα ήταν ταχύτατος και το πρόβλημα εντοπίστηκε στην απόδοση του αυτοκινήτου στα δεύτερα, κυρίως, περάσματα. Ο Ροβάνπερα είχε την ευκαιρία να ανέβει στην τρίτη θέση, αλλά ένα απροσδόκητο πρόβλημα στην απλή, πηγαίνοντας για την πρώτη ειδική της Κυριακής ανησύχησε τον Φινλανδό.
Αιτία της ανησυχίας ο νέος κανονισμός, που έχει καταργήσει το 15λεπτο πρωινό σέρβις, πριν την έναρξη του σκέλους -σε χαλαρά οδοστρώματα. Ο Ροβάνπερα διεκδικούσε μια θέση στο βάθρο. Όταν ξεκίνησε για να πάρει εκκίνηση στην ειδική διαδρομή, τίποτα δεν λειτούργησε σωστά. Στην απλή διαδρομή το αυτοκίνητο εμφάνισε πρόβλημα και οι Ροβάνπερα-Χάλτουνεν έπρεπε μόνοι τους να το επιδιορθώσουν, πριν μπουν στην ειδική.
«Είχαμε ένα μικρό πρόβλημα στην απλή», αποκάλυψε ο Ροβάνπερα. «Θα έλεγα πως ήταν λίγο… χάος, αλλά τελικά όλα πήγαν καλά στην ειδική. Δεν ήταν τίποτα πολύ μεγάλο. Θα μπορούσε όμως, να ήταν. Το διορθώσαμε και ήταν μια χαρά. Δεν μπορώ να πω τι ήταν».
Ο τεχνικός διευθυντής της Toyota, Tομ Φόουλερ, το αποκάλυψε αποδεικνύοντας, ότι οι νέοι κανονισμοί για το 2023, σχετικά με το πρωινό σέρβις, έπαιξαν το ρόλο τους.