Το Rav 4, είναι το μοντέλο της Toyota που «άνοιξε» την κατηγορία των SUV.
H νέα έκδοση έρχεται full στην τεχνολογία, ακολουθώντας πάντα την υβριδική τεχνολογία καθώς ο Ιάπωνας κολοσσός την υποστηρίζει σε όλα τα μοντέλα της, ενώ από το 2022 η υβριδική τεχνολογία θα περάσει και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, καθώς εκεί η Toyota συμμετέχει με το Yaris.
Οι πραγματικοί stars του Hollywood δεν οδηγούν supercars αλλά… Toyota Prius (Photos)
Aπό σχεδιαστικής πλευράς το νέο Rav 4 εμφανίζει πολύ επιθετική όψη, με το εμπρός μέρος να είναι βασισμένο στις «γωνίες» με μικρά –σχετικά- παραλληλόγραμμα φωτιστικά σώματα, στο ίδιο στυλ και τα πίσω, ενώ στην όλη εικόνα προσθέτουν ο διαφορετικός χρωματισμός της οροφής με τη διακριτική αεροτομή, οι δύο εξατμίσεις (μια σε κάθε άκρο), τα μαύρα διακοσμητικά στα φτερά των τροχών, μαύρες και οι ζάντες 18 ιντσών (225/60 τα ελαστικά), καθώς και στις «ποδιές» μπροστά πίσω.
Να θυμίσουμε όμως ότι από πλευράς εξωτερικών διαστάσεων το νέο Rav 4 μεγάλωσε σε σχέση με το σπορτιφ Rav 4 που ξέραμε, καθώς πλέον απευθύνεται σε ένα διαφορετικό αγοραστικό κοινό.
Διαστάσεις
Στη γλώσσα των αριθμών οι εξωτερικές διαστάσεις του ιαπωνικού SUV σε μήκος/πλάτος/ύψος είναι 4.600 χλστ./1.855 χλστ./1.685 χλστ. με 560 λίτρα αποσκευών και στάνταρ ρεζέρβα, κάτι που θεωρούμε απαραίτητο σε SUV όχημα.
Επιπλέον με απόσταση από το έδαφος 190 χλστ. το αυτοκίνητο, εύκολα αφήνει το μουντό ασφάλτινο τοπίο και βγάζει φλας για το χωματόδρομο που εκτείνεται μπροστά του ανακαλύπτοντας ωραίες ερημικές παραλίες, ή διαδρομές στο γεμάτο πράσινο περιβάλλον του βουνού.
Το εσωτερικό προσεγμένο με μαλακά υλικά, ψηφιακό πίνακα οργάνων και μεγάλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό,
Tα καθίσματα φαρδιά με καλή στήριξη συνδυάζουν δέρμα/ύφασμα.
Το άσπρο-μαύρο Rav 4 των φωτογραφιών φέρει κινητήρα 2.5 λίτρων ατμοσφαιρικό 177 ίππων που συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες 88 και 40 kW, συνολικής απόδοσης 222 ίππων.
Ο ηλεκτροκινητήρας των 40 kW είναι αυτός που μετατρέπει το Rav 4 σε 4κίνητο.
Στη βάση της κονσόλας υπάρχουν δύο μπουτόν και ένας περιστροφικός διακόπτης.
Το μπουτόν EV είναι για να κινείται το αυτοκίνητο με την ηλεκτρική ενέργεια, όση ενέργεια διαθέτουν οι μπαταρίες , με το σύστημα να είναι αυτοφορτιζόμενο, και το Trail που ενεργοποιείται στον τροχό με τη μεγαλύτερη ολίσθηση.
Ο περιστροφικός διακόπτης είναι για το οδηγικό μενού, με τρείς επιλογές, Eco, Normal, Sport..
Το κιβώτιο είναι αυτόματο τεχνολογίας CVT, που σημαίνει ότι παρά την έμφαση στην ηχομόνωση ο θόρυβός από το κιβώτιο φτάνει στα αυτιά του οδηγού, ειδικά όταν το δεξί πόδι βρίσκεται πολύ βαθιά στο πάτωμα.
Ο κινητήρας στις χαμηλές στροφές προσφέρει άμεση απόκριση, με την απόκριση να συνεχίζεται και στις μεγαλύτερες στροφές. Οι αναρτήσεις έχουν σαν στόχο να μην διαταράζουν την ευχάριστη αύρα που προσφέρει το ιαπωνικό αυτοκίνητο σε ο,τι έχει σχέση με την οδική συμπεριφορά, και την ασφάλεια , αφήνοντας τους επιβάτες να χαζεύουν τα χρώματα της φύσης υπο του υψηλής απόδοσης Hi-Fi με υπογραφή JBL.
Τα φρένα με αεριζόμενους δίσκους, γύρω-γύρω, 328 χλστ. για μπροστά και 317 για πίσω, δεν προβληματίζουν τον οδηγό για την απόδοσή τους
Σε ο,τι αφορά τη μέση κατανάλωση, οι ενδείξεις στο κομπιούτερ «έγραψαν» 8.1 λίτρα/100 χλμ., με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 180 χλμ./ώρα, 8.1 δευτ. είναι ο χρόνος για την επιτάχυνση 0-100 με 133 γρ./χλμ. σε εκπομπές ρύπων σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP.
Τεχνολογία, ποιότητα, χώροι, για το Rav 4 που μεγάλωσε σε διαστάσεις διατίθεται σε τιμή από 36.650 ευρώ στη βασική έκδοση