Η Toyota το ψάχνει και καινοτομεί, καθώς πατεντάρει χειροκίνητο κιβώτιο 14 ταχυτήτων για ηλεκτρικά αυτοκίνητα…
Από εκεί λοιπόν που είχαμε αυτόματα κιβώτια μιας σχέσης για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, έρχεται η Toyota ανακατεύοντας για τα καλά την τράπουλα, με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων στα ηλεκτρικά της οχήματα. Ίσως κάποτε να γινόταν και η Toyota το φέρνει πρώτη στην αγορά.
Toyota: Θέλει να κάνει πιο ενεργή τη χρήση των αυτόματων κιβωτίων
Είναι προφανώς πολύ διασκεδαστικό και ο τρόπος με τον οποίο η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να προσθέσει περισσότερη συμμετοχή στα ηλεκτρικά της οχήματα και πιθανότατα δεν θα περιοριστεί σε μόλις έξι ή επτά ταχύτητες, όπως τα περισσότερα σημερινά οχήματα
Η Toyota κατέθεσε πρόσφατα αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας υποστηρίζοντας ότι τεχνικά δεν υπάρχει όριο στον αριθμό των «γραναζιών» που μπορεί να φέρει ένα κιβώτιο.
Τoyota: Πώς λειτουργεί αυτό, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία το εξηγεί.
Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας είναι πολύ λεπτομερές σχετικά με τις λειτουργίες αυτού του συστήματος.
Με λίγα λόγια, ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει τον αριθμό των ταχυτήτων που θέλει. «Ο αριθμός των εικονικών ταχυτήτων μπορεί να είναι έξι ή περισσότερες ή μικρότερες από έξι», αναφέρει το έγγραφο με τον οδηγός να μπορεί να επιλέξει το επιθυμητό μοτίβο σύμφωνα με τις προτιμήσεις του.
Η αυτοκινητοβιομηχανία δεν περιγράφει κάποιο είδος ηλεκτρομηχανικού συστήματος που μπορεί να δημιουργήσει όσες φυσικές πύλες αλλαγής θέλει ο χρήστης. Αντίθετα, θα υπάρχει ένας σταθερός αριθμός πραγματικών θυρών, πιθανώς έξι, αλλά η Toyota χρησιμοποιεί τέσσερις ως παράδειγμα.
Μπερδεμένο κάπως, και πως να μην είναι όταν μιλάμε για 14 ταχύτητες.
Η επιλογή μιας ταχύτητας γίνεται όπως σε ένα κανονικό χειροκίνητο κιβώτιο, αλλά ο μοχλός μπορεί να επιστρέψει στη νεκρή θέση μετά τη χρήση.
Στη συνέχεια, καθώς ο οδηγός προχωρά στις ταχύτητες, το εικονικό μοτίβο μετατοπίζεται στο επόμενο σετ «γραναζιών».
Έτσι, εάν υπάρχει μοτίβο έξι σχέσεων και επιλεγεί η έκτη, μια οθόνη θα αλλάξει τις διαθέσιμες σχέσεις, καλώντας τον οδηγό να ανέβει στην έβδομη και σε όλες τις επόμενες ταχύτητες ή να κατέβει στην πέμπτη και στο υπάρχον σύνολο σχέσεων.
Στην πράξη να δούμε πως θα είναι όλη αυτή η ιδέα της Toyota.