Ο νεαρός Oliver Solberg, ίσως να σκέφθηκε το εξής και κατέληξε στην Toyota και στην Φινλανδική ομάδα-δορυφόρο την Printsport.
«Ο Sami Pajari οδηγώντας το Yaris Rally2, της ίδιας ομάδας, κατέκτησε τον τίτλο στο WRC2 το 2024 και πήρε το διαβατήριο ώστε να ανέβει στην top κατηγορία, τη Rally1, καθώς το 2025 θα οδηγήσει το ένα από τα 4 Yaris Rally1 και στους 14 αγώνες του WRC, πλαισιώνοντας Rovanpera, Evans, Katsuta. Άρα υπάρχει πιθανότητες να προβιβαστώ και εγώ με τη σειρά μου».
Ίσως κάπως έτσι να σκέφθηκε ο Solberg, αλλά άλλο Pajari και άλλο Solberg και άλλο Φινλανδός με αρχηγό τον Jari Matti Latvala και υπαρχηγό τον Juha kankkounen και άλλο Σουηδός.
Να θυμίσουμε ότι ο Solberg ήταν το πρώτο βιολί στην Tok Sport, την ομάδα δορυφόρο της Skoda Motorsport, όπου ήταν το πρώτο φαβορί για τον τίτλο τη φετινή χρονιά οδηγώντας Fabia RS Rally2.
Δεν τα κατάφερε, καθώς στους αγώνες κυριαρχούν οι ανατροπές και ο τίτλος πήγε στον Pajari.
Για το 2025 οι αντίπαλοι-πρώτης γραμμής- δεν έχουν ξεκαθαρίσει για το WRC2 καθώς οι φήμες αναφέρουν οι Gryazin και Rossel ίσως οδηγήσουν-μοιράσουν, το δεύτερο Ford Puma Rally1 τη νέα χρονιά, πλαισιώνοντας τον Munster.
Πάντως δεν υπάρχει ακόμα επίσημη ανακοίνωση για τη σύνθεση της M-Sport Ford για το 2025.
Μετά από την ανακοίνωση της βρετανικής ομάδας θα ξέρουμε και τους αντίλαλους του Solberg.