Ήταν τον περασμένο Οκτώβριο όταν η Toyota στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο μας παρουσίασε το IMV 0.
Ένα pickup, σε πρωτότυπη μορφή, το οποίο αναπτύχθηκε με στόχο να υποστηρίξει την οικονομική ανάπτυξη και την κινητικότητα για όλους, καθώς θα έχει προσιτή τιμή όταν ξεκινήσει η διάθεσή του.
Η ιαπωνική εταιρεία λοιπόν αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του IMV 0, στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στη Μπανγκόκ, καθώς το νέο Hilux Champ ξεκινάει την καριέρα, αλλά και την παραγωγή του, από την Ταϊλάνδη, με το βιβλίο των παραγγελιών του να έχει ήδη ανοίξει.
H Toyota τήρησε την υπόσχεσή της για ένα οικονομικό επαγγελματικό όχημα, καθώς στην τοπική αγορά η ανταγωνιστική τιμή του νέου Hilux Champ ξεκινάει από 459.000 και φτάνει έως 577.000 Μπατ Ταϊλάνδης, δηλαδή σύμφωνα με τις τρέχουσες ισοτιμίες από 12.000 μέχρι 15.000 ευρώ!
Το νέο Hilux Champ προσφέρεται αποκλειστικά ως μονοκάμπινο, με κοντό (4.970 χλστ.) ή μακρύ (5.300 χλστ.) μεταξόνιο. Η προσαρμοστικότητα είναι ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του νέου Hilux Champ, καθώς στην καρότσα του μπορούν να εγκατασταθούν εύκολα ποικίλα εξαρτήματα, ώστε να εξυπηρετεί διάφορες χρήσεις, όπως σκληροτράχηλο off-road, καντίνα, μεταφορέα εμπορευμάτων, τροχόσπιτο και όχημα διάσωσης.
Σημειώνεται ότι η Toyota Ταϊλάνδης έχει συνεργαστεί με περισσότερους από 100 κατασκευαστές αξεσουάρ, ώστε κάθε πελάτης να μπορεί να βρει την εξατομικευμένη προσαρμογή που του ταιριάζει. Η διατήρηση του κόστους κατασκευής χαμηλά είναι εμφανής με την εκτενή χρήση μαύρου πλαστικού στον προφυλακτήρα και στη μάσκα, ενώ στάνταρ είναι οι προβολείς αλογόνου, ωστόσο υπάρχουν και προαιρετικοί Led.
Το σκηνικό στο εσωτερικό είναι σπαρτιάτικο με απουσία οθόνης αφής ή ψηφιακού πίνακα οργάνων. Συναντάμε όμως ηλεκτρικά παράθυρα, παροχή ρεύματος και διακοσμητικές πορτοκαλί πινελιές.
Η γκάμα κινητήρων του νέου Hilux Champ περιλαμβάνει δυο βενζινοκινητήρες 2.0 και 2.7 λίτρων, απόδοσης 139 και 166 ίππων αντίστοιχα, ενώ το «παρών» δίνει και ένας turbodiesel 2.4 λίτρων με ισχύ 150 ίππους, ο οποίος υπόσχεται ικανότητα ωφέλιμου φορτίου 1 τόνου. Υπάρχει μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων για το βασικό κινητήρα και αυτόματο 6αρι διαθέσιμο για τους υπόλοιπους, ενώ σε κάθε περίπτωση η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, καθώς απουσιάζει τετρακίνητη έκδοση.
Γιώργο Ψαρρά πάρε μας τα μυαλά!!!!!!