Το πολυαναμενόμενο Toyota Yaris Rally2 έλαβε το Δελτίο Αναγνώρισης από τη FIA, αρχές του νέου χρόνου και ετοιμάζεται για την πρώτη του επίσημη εμφάνιση.
Που δεν είναι άλλη από την πρεμιέρα του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος, το ράλι Μόντε Κάρλο.
Το Δελτίο Αναγνώρισης είναι υποχρεωτικό για κάθε αγωνιστικό αυτοκίνητο, που αποτελεί το διαβατήριο πιστοποιώντας ότι είναι σύννομο με τους κανονισμούς της FIA.
Χωρίς το Δελτίο Αναγνώρισης το κάθε αγωνιστικό αυτοκίνητο δε μπορεί να συμμετάσχει σε αγώνες.
Τoyota: Πρώτη συμμετοχή της στην κατηγορία WRC2
Το Yaris Rally2 έκανε την πρώτη του εμφάνιση ως πλοηγό στο ράλι Χειμώνα στη Γαλλία, πριν από την περίοδο των εορτών των Χριστουγέννων, με τον Παγιάρι στο τιμόνι.
Είναι το αυτοκίνητο που έχει ανακατέψει για καλά την κατηγορία WRC2 και αναμένουμε την ανακοίνωση των συμμετοχών για το ράλι Μόντε Κάρλο για να δούμε ποια πληρώματα θα καθίσουν στα μπάκετ, καθώς μέχρι στιγμής οι συμμετοχές στην πρεμιέρα του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος αποτελούν επτασφράγιστο μυστικό.
Οι πληροφορίες ότι υπάρχει καθυστέρηση στις παραδόσεις του Yaris Rally2 έχει εκτοξεύσει το ενδιαφέρον στο ποιος τελικά θα το οδηγήσει καθώς αρχικά ο αγωνιστικός διευθυντής της Toyota, o Γιάρι Μάτι Λάτβαλα είχε αναφέρει ότι μπορεί να «δούμε» και 5 Yaris Rally2 στον αγώνα του πριγκιπάτου.
Toyota: Τα αυτοκίνητα θα «τρέχουν» από ομάδες-δορυφόρους που θα υποστηρίζουν την κάθε συμμετοχή
Να αναφέρουμε ότι το 2023 ο Γιούχα Χανίνεν ήταν αυτός που οδήγησε στο πλαίσιο της εξέλιξης τα περισσότερα χλμ. με το Yaris Rally2 σε διάφορες επιφάνειες, χιόνι, άσφαλτος, βροχή, χώμα, λάσπη, ενώ κατά την περίοδο του καλοκαιριού πέρασε και από τα σκληρά ελληνικά χώματα.
Υπολογίζεται ότι το Yaris Rally2 με διάφορους οδηγούς πίσω από συμπλήρωσε περισσότερα από 15.000 χλμ. δοκιμών.
Μπορεί λοιπόν τα ράλι Μόντε Κάρλο και Σουηδίας να είναι οι δύο αγώνες με τους οποίους αρχίζει το φετινό πρωτάθλημα, αλλά σίγουρα ο πρώτος χωμάτινος αγώνας, στη μακρινή Κένυα, στο Σαφάρι, θα είναι αυτός που θα δώσει τα πρώτα συμπεράσματα, καθώς οι καταπονήσεις στο χώμα είναι σαφώς πιο σκληρές απ’ ότι στα χιόνια και στους πάγους.
Φωτογραφίες: Jean Baptiste Corvenaux