Τους αναγνωρίσατε αυτούς τους τρεις κυρίους δίπλα στο Toyota GR Yaris με φόντο το κατάλευκο τοπίο στα βάθη της Σουηδίας.
Είναι ο Κάλε Ροβάνπερα, ο πρώτος δεξιά στη φωτογραφία ο Ντέιβιντ Κούλθαρντ και δίπλα στο ιαπωνικό αυτοκίνητο ο Μίκα Χάκινεν.
Το GR Yaris είναι ένα από τα αυτοκίνητα που διαθέτει η σχολή ασφαλούς και αγωνιστικής οδήγησης LapLand Ice Driving στη Σουηδία και δεν αποκλείεται εάν έχεις προγραμματίσει κάποιο σεμινάριο εκεί, ο καθηγητής σας να «είναι» ένας από αυτούς τους τρεις κυρίους που έχουν γράψει με χρυσά γράμματα το όνομά τους στο παγκόσμιο τόμο του motorsport, με τον νεαρό Φινλανδό, τον Ροβάνπερα να συνεχίζει να γράφει ιστορία στο WRC.
Ας τους γνωρίσουμε καλύτερα.
Ο Φινλανδός Μίκα Χάνινεν, 55 ετών σήμερα, είναι δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Formula 1, 1998, 1999.
Έχει εκκινήσει 165 Γκραν Πρι, από τα οποία έχει κερδίσει τα 20 και έχει ανέβει στο βάθρο 51 φορές.
Την αγωνιστική του καριέρα στη Formula 1 την ξεκίνησε το 1991 στο Γκραν Πρι των ΗΠΑ με Lotus και η πρώτη του νίκη ήρθε το 1997 με McLaren στην Ισπανία, στο Γκραν Πρι της Ευρώπης.
Τελευταίο Γκραν Πρι στην καριέρα του Φινλανδού, το Ιαπωνικό Γκραν Πρι το 2001, όπου τερμάτισε 4ος με McLaren.
Έχει οδηγήσει επίσης για την Peugeot F1 Team, και την Judd F1 Team.
Νεότερος σε ηλικία κατά δύο χρόνια του Χάκινεν ο Σκωτσέζος Ντέιβιντ Κούλθαρντ. Έχει εκκινήσει σε 246 Γκραν Πρι, από τα οποία κέρδισε τα 13, ενώ ανέβηκε συνολικά στο βάθρο 62 φορές.
Πρώτος αγώνας το Ισπανικό Γκραν Πρι το 1994 με Williams, πρώτη νίκη το 1995 με Williams και τελευταίο Γκραν Πρι το 2008 με Red Bull που μάλιστα εγκατέλειψε πριν καν συμπληρωθεί ο πρώτος γύρος.
Eκτός από τις δύο ομάδες, οδήγησε και για τη McLaren.
Toyota: Δύο παγκόσμιους τίτλους έδωσε στους Ιάπωνες ο Κάλε Ροβάνπερα
O τρίτος της παρέας, ο πιο γρήγορος που υπάρχει στα χιόνια. Ο 23χρονος Φινλανδός Κάλε Ροβάνπερα, παγκόσμιος πρωταθλητής WRC το 2022, 20223, με 64 αγώνες στο ενεργητικό του, με 12 νίκες και 21 παρουσίες γενικά στο βάθρο.
Πρώτη εμφάνιση στο WRC το 2017 στο ράλι Ουαλίας, πρώτη νίκη το 2021 στο ράλι Εσθονίας με Toyota Yaris WRC και τελευταία συμμετοχή, το ράλι Σαφάρι φέτος, το οποίο και κέρδισε.
Το μέλλον του πιτσιρικά του ανήκει, αν και έδειξε φέτος μια διαφορετική αντιμετώπιση, συμμετέχοντας επιλεκτικά σε αγώνες, δίνοντας το μήνυμα ότι η ζωή έχει και άλλα ενδιαφέροντα εκτός από γκάζια, κράνη, εξατμίσεις και χρόνους Ειδικών Διαδρομών.