Τουλάχιστον στην Ευρώπη η τηλεόραση δεν πρέπει να απουσιάζει από κανένα σπίτι.
Περισσότερη όμως ίσως σημασία να έχει το γεγονός, πόσες τηλεοράσεις έχει τελικά ένα σπίτι.
Καθώς πλέον TV, πέρα από τον παραδοσιακό χώρο, που είναι το καθιστικό, υπάρχει στην κουζίνα, και στα υπνοδωμάτια.
Αυτό οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η αγορά των συσκευών μικρής οθόνης και λόγω των προηγμένων τεχνολογιών οθόνης σε OLED αυξήθηκε παγκοσμίως.
ΤV: Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΠΕ, τα νούμερα όμως λένε άλλα
Παρά τη σημαντική αύξηση συσκευών που σημειώθηκε σε συγκεκριμένες αγορές του πλανήτη, οι πωλήσεις της παγκόσμιας αγοράς τηλεόρασης μειώθηκαν κατά 3% το 2023 φτάνοντας έτσι τα 223 εκατ. μονάδες.
Στην πρώτη θέση η Samsung και ακολουθεί η LG.