O γερμανικός βελτιωτικός οίκος Brabus «περιποιείται» συνήθως μοντέλα της Mercedes, ωστόσο μας δείχνει την τέχνη του και στις Porsche.
Συγκεκριμένα στην αμιγώς ηλεκτροκίνητη Porsche Taycan Turbo S, για την οποία δημιούργησε ένα σπέσιαλ κιτ αναβάθμισης. Η εξωτερική της εικόνα είναι πιο «τούμπανο» χάρη στα νέα πλευρικά μαρσπιέ, το εμπρός splitter και τον πίσω διαχύτη που είναι κατασκευασμένα από carbon υλικό, το οποίο εντοπίζουμε και στις εισαγωγές αέρα.
Παράλληλα χαμηλότερη κατά 20 χλστ. είναι η αερανάρτηση (Brabus Ride Control Module), ενώ η Taycan Turbo S πατάει σε νέους μαύρους τροχούς 22 ιντσών, πίσω από τους οποίους διακρίνονται οι δαγκάνες των φρένων, βαμμένες με πράσινο λάιμ χρώμα. Το όνομα Brabus αποτυπώνεται στο εμπρός και πίσω τμήμα, όπου υπήρχαν τα λογότυπα της Porsche, καθώς επίσης και στις δαγκάνες των φρένων που προαναφέραμε.
Διευκρινίζεται ότι η Brabus δεν έχει επέμβει στο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης της Taycan Turbo S, το οποίο παράγει 761 ίππους και 1.050 Nm ροπής, ενώ με το Launch Control επιτρέπει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός μόλις 2,8 δευτ. και τελική ταχύτητα 260 χλμ./ώρα.
Διαβάστε ακόμα
Το πράσινο λάιμ χρώμα που είδαμε στις δαγκάνες των φρένων είναι κυρίαρχο στο εσωτερικό της Taycan Turbo S, καθώς εφαρμόζεται στο ταμπλό, στον πίνακα οργάνων, στα ηχεία, στα πάνελ των θυρών, στα καθίσματα, στο τιμόνι, στα αλουμινένια πεντάλ και στις ραφές. Το αισθητικό αποτέλεσμα θα αφήσουμε να το κρίνετε εσείς…
Αντίθεση σχηματίζουν οι άφθονες μαύρες δερμάτινες επενδύσεις, ενώ η οροφή έχει επένδυση αλκαντάρα και δε λείπουν τα carbon διακοσμητικά ένθετα. Σίγουρα το εκκεντρικό πράσινο λάιμ χρώμα μπορεί να μην αρέσει σε όλους. Για το λόγο αυτό η Brabus προσφέρει μια διευρυμένη παλέτα για την εσωτερική χρωματική εξατομίκευση της Taycan Turbo S.
Αλήθεια, αν είχατε μια Taycan Turbo S θα την εμπιστευόσασταν για καλλωπισμό στη Brabus ή πιστεύετε ότι δεν έχει ανάγκη από «φτιασίδια»;