Ο επικεφαλής της Ferrari, Φρεντ Βασέρ, αναγνώρισε ότι η αξιοπιστία του κινητήρα είναι ένας βασικός τομέας βελτίωσης για τη Scuderia αυτή τη σεζόν και είναι σίγουρος ότι η ομάδα βρίσκεται σε… καλό δρόμο.
Εννέα εγκαταλείψεις είχαν την περσινή σεζόν ο Σαρλ Λεκλέρ και ο Κάρλος Σάινθ. Τα ατομικά λάθη αλλά και τα στρατηγικά… εγκλήματα που έκανε πέρυσι η Scuderia την άφησαν εκτός διεκδίκησης τίτλου από νωρίς, ωστόσο πέραν αυτών και ο κινητήρας της την πρόδωσε κάμποσες φορές.
Μπορεί οι κανονισμοί για τις μονάδες ισχύος να έχουν «παγώσει», όμως οι ομάδες έχουν τη δυνατότητα να κάνουν αλλαγές στους κινητήρες τους με βάση τη βελτίωση της αξιοπιστίας. Η Ferrari το έπραξε, με την ελπίδα να είναι πιο ανταγωνιστική και σε αυτόν τον τομέα τη νέα σεζόν.
Ο νέος επικεφαλής της ομάδας παραδέχτηκε ότι είναι ευχαριστημένος με όσα έχει δει στο Μαρανέλο από τότε που ανέλαβε.
«Ξέρετε ότι ο κανονισμός είναι πεντακάθαρος, ότι ο κινητήρας είναι σχεδόν παγωμένος και ότι δεν μπορούμε να αλλάξουμε κάτι, εκτός από ό,τι αφορά θέματα αξιοπιστίας» δήλωσε ο Βασέρ κατά την παρουσίαση της SF-23.
«Πέρυσι δεν είναι μυστικό ότι δεν είδαμε την καλύτερη πτυχή του κινητήρα μας, αλλά κάναμε καλή δουλειά στο εργοστάσιο και νομίζω ότι τώρα είμαστε έτοιμοι για τη σεζόν.
«Νομίζω ότι πέρυσι τα «παράθυρα» για τον κινητήρα ήταν πολύ μικρά. Για να δούμε τι θα γίνει φέτος, αλλά νομίζω ότι είμαστε σε καλό σημείο»
Το τριήμερο των τελικών δοκιμών πριν την επίσημη έναρξη της σεζόν θα πραγματοποιηθεί στο Μπαχρέιν από την Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου και αυτός θα είναι ο μόνος χρόνος που θα έχουν οι ομάδες πριν από το πρώτο σ/κ δράσης για να δοκιμάσουν πλήρως τα νέα τους μονοθέσια.
Πέρυσι, λόγω τις ιδιαιτερότητας της σεζόν, λόγω των νέων κανονισμών, οι ομάδες είχαν έξι ημέρες. Ο Βασέρ εξήγησε ότι, ενώ ο χρόνος για κάθε οδηγό πίσω από το τιμόνι θα είναι περιορισμένος, η πίεση της σεζόν είναι εντελώς διαφορετική.
«Τρεις ημέρες είναι πολλές από τη μία πλευρά και τίποτα από την άλλη, επειδή έχουμε δύο οδηγούς, μιάμιση ημέρα ο καθένας. Έκαναν κάποια προπόνηση, αλλά τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει το πραγματικό μονοθέσιο και την συνειδητοποίηση ότι θα έχουν επίσης την πίεση των αποτελεσμάτων», τόνισε.