Ο Max Verstappen ελπίζει το πολύ «σφιχτό» σικέιν του Grand Prix του Miami να αλλάξει για την επόμενη χρονιά, αφού «δεν ταιριάζει στα σύγχρονα μονοθέσια της F1»
Το Miami επανήλθε στη Formula 1 μετά το 1959 και η αλήθεια είναι πως δεν έδωσε στον κόσμο το θέαμα που αναμενόταν. Ο Max Verstappen πήρε μία «σβηστή» νίκη μιας και η Red Bull έμοιαζε να μην έχει ανταγωνισμό στις ευθείες. Το κομμάτι της πίστας, ωστόσο, που σχολιάστηκε περισσότερο από κάθε άλλο, ήταν το πολύ αργό, σφιχτό-ανώμαλο σικέιν των στροφών 14-15. Ένα σημείο πουπολλοί οδηγοί, μεταξύ των οποίων και ο παγκόσμιος πρωταθλητής, νομίζουν πως πρέπει να αλλάξει. Ο Ολλανδός, τόνισε πως έφτασε κοντά στο ατύχημα στις ελεύθερες δοκιμές λόγω των αναπηδήσεων στα πολύ ψηλα κερμπς.
«Νομίζω πως σε ό,τι αφορά καθαρά το κομμάτι της πίστας, μπορούμε να βελτιώσουμε μερικούς τομείς,» είπε ο οδηγός της Red Bull. «Το σικέιν 14-15 είναι λίγο περίπλοκος συνδυασμός στροφών. Νομίζω ότι αν οδηγούσα καρτ, θα ήταν ωραίο να περνώ από αυτό το σικέιν, αλλά όχι με ένα μονοθέσιο της Formula 1 όπως έχουμε αυτή τη στιγμή.
«Θυμάμαι στους τέσσερις γύρους που έκανα την Παρασκευή, παραλίγο να βγω «νοκάουτ», γιατί πέρασα βίαια από το πρώτο κερμπ και το κεφάλι μου αναπήδησε αριστερά-δεξιά τουλάχιστον πέντε, έξι φορές, αλλά πολύ άσχημα.
«Θα έχεις πρόβλημα αν το καβαλήσεις λίγο παραπάνω από ότι πρέπει, μόνο και μόνο επειδή είναι τόσο μακρύ, τόσο φαρδύ, τόσο άκαμπτο και εξαιρετικά «βαρύ» αυτό το μικρό κερμπ. Απλά δεν είναι φτιαγμένο για F1 για να είμαι ειλικρινής.
«Οπότε, ίσως θα έπρεπε να έχει ήδη αλλάξει η διάταξη των κερμπ, ώστε να γίνει λίγο πιο ομαλό το κομμάτι και να φαίνεται λίγο πιο καλό στο να το διασχίσει κανείς. Είναι τόσο αργό και νομίζω ότι τα μονοθέσιά μας θα «συμπεριφέρονταν» πολύ καλύτερα αν ήταν λίγο πιο ρευστός ο συνδυασμός των στροφών».