Υπάρχουν κάποια δώρα που δε χωράνε κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο, όπως η νέα ΒΜW M5 Touring.
Η BMW M λοιπόν επιβεβαίωσε ότι η κορυφαία έκδοση της Σειράς 5 θα αποκτήσει και πρακτικότερο station wagon αμάξωμα. Σίγουρα η M5 Touring θα ήταν το ιδανικό δώρο για τον Άι Βασίλη, καθώς το μεγάλο της πορτμπαγκάζ θα χωρούσε το μεγάλο του σάκο γεμάτο παιχνίδια και οι ισχυρές της επιδόσεις θα τον βοηθούσαν να κάνει γρηγορότερα τις διανομές σε όλα τα σπίτια… του κόσμου.
H νέα M5 Touring θα κάνει πρεμιέρα το 2024, ενώ προς το παρόν «κρύβεται», φορώντας όχι κάποιο καμουφλάζ, αλλά ένα χριστουγεννιάτικο αμπαλάζ και ένα χρυσαφένιο φιόγκο που βρίσκεται στη μακριά οροφής της. Εκτιμάται ότι θα προηγηθεί το ντεμπούτο της απλής Σειράς 5 Touring και αργότερα εντός του νέου έτους θα ακολουθήσει η ισχυρότερη M5 Touring και η ηλεκτροκίνητη i5.
Προς το παρόν η νέα M5 Touring συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης στις εγκαταστάσεις της BMW, σε πίστες και σε δημόσιους δρόμους σε όλο τον κόσμο. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά της παραμένουν «μυστικό» όμως η BMW M επιβεβαίωσε την ύπαρξη υβριδικού συστήματος. Εκτιμάται ότι η M5 Touring θα αποκτήσει plug-in υβριδικό σύστημα, με V8 twin-turbo κινητήρα 4.4 λίτρων, ηλεκτροκινητήρα και επαναφορτιζόμενη μπαταρία, ενώ η συνδυαστική ισχύς θα ξεπερνά τους 700 ίππους.
Η πρώτη γενιά της M5 Touring λανσαρίστηκε το 1992 και βασίζονταν στη δεύτερη γενιάς της sedan M5 (E34). O εξακύλινδρος κινητήρας των 3.795 κ.εκ. απέδιδε 340 ίππους και 400 Nm ροπής, ενώ μπορούσε να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 5,9 δευτ. και να φτάσει τα 250 χλμ./ώρα.
Η δεύτερη γενιά της M5 Touring ήρθε το 2007 «πατώντας» στην τέταρτη γενιά της Μ5. Μιλώντας με αριθμούς η Ε61 τροφοδοτούνταν από V10 κινητήρα 5.0 λίτρων, με ισχύ 507 ίππους και ροπή 520 Nm. Για το «άλμα» 0-100 χλμ./ώρα αρκούσαν 4,8 δευτ., ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζονταν ηλεκτρικά στα 250 χλμ./ώρα, αλλά μπορούσε να «ξεκλειδώσει» και στα 305 χλμ./ώρα.