Στα άδυτα της BMW, τα κομπιούτερ δε σβήνουν, μέρα-νύχτα είναι αναμμένα.
Στις οθόνες το ένα σχέδιο αντικαθιστά το άλλο και οι τεχνικοί δουλεύουν πυρετωδώς για να προλάβουν το χρόνο.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η νέα γενιά των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της BMW της σειράς θα είναι έτοιμη το 2027.
Και η σειρά Μ, αρχίγραμμα της λέξης Motorsport, σημαίνει ότι «μιλάμε» για τις πιο εξελιγμένες εκδόσεις της εταιρίας με έδρα τη Βαυαρία.
Ήδη μια σειρά από καμουφλαρισμένες i4M50, με 544 άλογα, αλλά με πιο φαρδιά φτερά και μετατρόχια κυκλοφορούν, συγκεντρώνοντας δεδομένα.
Οι ιδέες που εντέχνως βλέπουν τα φώτα της δημοσιότητας, αναφέρουν ότι η νέα γενιά την αμιγώς ηλεκτροκίνητων BMW M, μπορεί να φέρουν από έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε τροχό.
Επιλογές που θέλουν να φέρουν τον οδηγό στην καρδιά της οδηγικής απόλαυσης.
Ένα νέο σύστημα ήχου εξελίσσεται από τη BMW
Αυτός είναι και ο λόγος που εξελίσσουν ένα νέο σύστημα ήχου που θα φτάνει στα αυτιά του οδηγού και των εκλεκτών επιβατών, καθώς μη ξεχνάμε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κινούνται χωρίς θορύβους.
Δεν έχουν γίνει ακόμα αναφορές σε ποιες πλατφόρμες θα «χτισθούν» τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα της σειράς Μ, και τι εκδόσεις θα «δει» η αγορά αρχικά.
Μπορεί λοιπόν η BMW να σχεδιάζει την επόμενη γενιά των ηλεκτρικών μοντέλων με το γράμμα-μαγνήτης-το Μ, αλλά παράλληλα αναπτύσσει και μοντέλα με θερμικούς κινητήρες, καθώς το «βαρύ» χαρτί σε κάθε αυτοκινητοβιομηχανία που κατασκευάζει και μοντέλα με θερμικούς κινητήρες, αλλά και ηλεκτρικά, είναι αυτά με τους κινητήρες βενζίνης και diesel και ας συνδυάζονται με υβριδικά συστήματα.