Χιλιάδες αυτοκίνητα της Volkswagen περιμένουν στην προβλήτα του λιμανιού στο Έμντεν της Γερμανίας για να επιβιβαστούν στο τεράστιο μεταφορικό πλοίο Siem Confucius.
Συνολικά θα φορτωθούν πάνω 4.800 οχήματα με προορισμό το Βερακρούζ του Μεξικού. Το εν λόγω πλοίο έχει ένα ξεχωριστό χαρακτηριστικό, το οποίο ώθησε τη Volkswagen στην απόφαση να το ναυλώσει.
Το πλοίο Siem Confucius λοιπόν «οργώνει» τους ωκεανούς τροφοδοτούμενο από υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG). Σύμφωνα με τη Volkswagen το Siem Confucius, χάρη στην εναλλακτική του μορφής ενέργειας, μειώνει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έως και 25%, τις εκπομπές οξειδίου του αζώτου έως και 30%, τα σωματίδια αιθάλης έως 60% και τις εκπομπές οξειδίου του θείου έως και 100%.
Ο στόχος που έχει θέσει η γερμανική εταιρεία, στο πλαίσιο του προγράμματος ονόματι “goTOzero”, είναι να μειώσει τις συνολικές της εκπομπές C02 κατά 30% μέχρι το 2025 και να καταστεί ουδέτερη σε C02 το 2050. H Volkswagen ξεκαθαρίζει ότι δε σκοπεύει να μειώσεις τις εκπομπές C02 μόνο από τα οχήματα, αλλά και από τις σιδηροδρομικές, χερσαίες και θαλάσσιες μεταφορές.
Επανερχόμαστε όμως στο πλοίο Siem Confucius, το οποίο έχει μήκος 200 μέτρα, πλάτος 38 μέτρα, διαθέτει 13 καταστρώματα, η χωρητικότητα του επαρκεί για 7.500 αυτοκίνητα που αντιστοιχεί σε περίπου 4.800 οχήματα της Volkswagen που μεταφέρει επιβατικά αυτοκίνητα και ελαφριά επαγγελματικά οχήματα.
Τροφοδοτείται από κινητήρες διπλού καυσίμου 12.600 kW, ενώ σε λειτουργία οικολογικής ταχύτητας ταξιδεύει με ταχύτητα 16,5 κόμβων (30,6 χλμ./ώρα). Οι δύο δεξαμενές του, χωρητικότητας 1.800 κυβικών μέτρων, αρκούν για να καλύψουν ολόκληρη την απόσταση με το καύσιμο που αποθηκεύεται από την Ευρώπη. Κάθε χρόνο η Volkswagen σε παγκόσμιο επίπεδο συντονίζει περίπου 7.700 δρομολόγια πλοίων για τη μεταφορά 2,8 εκατομμυρίων νέων αυτοκινήτων.