H Volkswagen τον περασμένο Απρίλιο προχώρησε στην πλήρη αποκάλυψη της ηλεκτρικής της ναυαρχίδας, το νέο ID.7.
Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία το νέο ID.7 μπορεί να προσφέρει αυτονομία που φτάνει μέχρι τα 700 χλμ. (μέτρηση WLTP). Στο επίτευγμα αυτό σημαντικότατο ρόλο παίζει η προηγμένη αεροδυναμική του νέου ID.7. Αξίζει να αναφέρουμε ότι μιλάμε για το πιο αεροδυναμικό μοντέλο στη γκάμα των ηλεκτρικών ID., καθώς έχει καταφέρει συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) μόλις 0.23, χάρη στη στενή συνεργασία ανάμεσα στα τμήματα σχεδίασης και ανάπτυξης.
Mε μήκος που αγγίζει σχεδόν τα 5 μέτρα (4.961 χλστ. για την ακρίβεια), το νέο Volkswagen ID.7 χαρακτηρίζεται ηλεκτρική λιμουζίνα. Στα οχήματα της εν λόγω κατηγορίας το σχήμα του αμαξώματος αντιπροσωπεύει περίπου το 50% για το συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd). Οι τροχοί και τα ελαστικά επηρεάζουν περίπου το 30%, το δάπεδο το 10% και οι εισαγωγές αέρα μέσω των οποίων ο αέρας ρέει το 10%.
Παρατηρώντας με «γυμνό» μάτι το νέο ID.7 αντιλαμβάνεσαι πόσο αεροδυναμικό είναι το σχήμα του. Σημείο αναφοράς αποτελεί η κεκλιμένη γραμμή της οροφής που παραπέμπει σε coupe, το χαμηλό εμπρός τμήμα, το κυρτό εμπρός παρμπρίζ, οι εμπρός και πλευρικές εισαγωγές αέρα, οι ειδικοί τροχοί με αεροδυναμικό σχήμα και το επίπεδο κάλυμμα σε ολόκληρο το δάπεδο κάτω από το όχημα.
Τα τονισμένα πλαϊνά μαρσπιέ εμποδίζουν τη ροή του αέρα στο κάτω μέρος του αμαξώματος και προστατεύουν τα πίσω ελαστικά από τον αέρα που ρέει επάνω τους, ενώ συμβάλουν οι εντοιχισμένες χειρολαβές, η προεξοχή στο χείλος της σμιλευμένης πόρτας του χώρου αποσκευών, το σχήμα των εξωτερικών καθρεπτών και ο πίσω διαχύτης.
Επίσης αεροδυναμικά πάνελ καθοδηγούν τη ροή του αέρα στο κάτω μέρος του αμαξώματος. Σημειώστε ακόμα τις ενεργές εισαγωγές αέρα στο μπροστινό μέρος που ανοίγουν μόνο όταν απαιτείται στοχευμένη ψύξη των μονάδων ισχύος και της μπαταρίας.