H Volkswagen έσυρε το «χορό» στις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων στην Ευρώπη τον Οκτώβριο.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία από 27 ευρωπαϊκές χώρες τον περασμένο μήνα πρώτο στις πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων ήταν το Volkswagen ID.4 με 6.069 μονάδες, ενώ σε σύγκριση με τον Οκτώβριο του 2021 η άνοδος που πέτυχε άγγιξε το +25%. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ακόμα ένα ηλεκτρικό μοντέλο του γερμανικού κολοσσού, το ID.3 με 5.409 μονάδες, παρά τη μικρή πτώση -3% που είχε σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2021.
Αξίζει να αναφέρουμε επίσης ότι ο Όμιλος Volkswagen πέτυχε άνοδο 40% τον Οκτώβριο με 230.115 πωλήσεις, κυρίως χάρη στις υψηλές επιδόσεις των Audi, Skoda και Cupra. Ωστόσο δε μπόρεσε να ξεπεράσει τις 281.700 και 302.000 πωλήσεις που είχε σημειώσει τον Οκτώβριο του 2020 και του 2021 αντίστοιχα.
Επιστρέφουμε όμως στις πωλήσεις των ηλεκτρικών μοντέλων για να δούμε ότι τον Οκτώβριο το Fiat 500e, από την τρίτη θέση με 5.168 πωλήσεις και νέα άνοδο +17% διατηρεί τη δημοφιλία του όπως καταγράφεται από τον Ιανουάριο. Νέα είσοδο στο top10 είχαμε από το ηλεκτρικό Renault Megane-E Tech, το οποίο με 4.551 πωλήσεις κατέκτησε την πέμπτη θέση.
Αυτός ο Οκτώβριος ήταν μήνας ρεκόρ για την MG, καθώς ο Κινέζος κατασκευαστής κατέγραψε περισσότερες από 12.000 πωλήσεις όταν τον ίδιο μήνα πέρυσι είχε 4.800 πωλήσεις και λίγο πάνω από 2.900 πωλήσεις το 2020. Σημαντικό ρόλο έπαιξαν τα πιο ελκυστικά και εξηλεκτρισμένα μοντέλα της MG, καθώς και οι ανταγωνιστικές τιμές τους.
Συνολικά τον περασμένο Οκτώβριο στην ευρωπαϊκή αγορά πουλήθηκαν 903.533 νέα οχήματα. Η αύξηση διαμορφώθηκε στο 14%, ενώ ο Οκτώβριος είναι ο τρίτος συνεχόμενος μήνας ανάπτυξης το 2022 σε σύγκριση πάντα με πέρυσι. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι τον Οκτώβριο του 2021, η αγορά αντιμετώπισε τη χειρότερη κρίση με την παγκόσμια έλλειψη των μικροτσίπ, αλλά μετά από ένα χρόνο μπορεί να διαχειριστεί καλύτερα τη νέα αυτή πρόκληση.