Πεντακάθαρο, καλογυαλισμένο και με άδεια την καρότσα του, εμφανίστηκε το νέο Volkswagen Amarok στην παγκόσμια πρεμιέρα του που παρακολουθήσαμε διαδικτυακά.
Όμως δε θα μείνει για πολύ έτσι, καθώς σύντομα θα λερωθεί στα βουνά, στα εργοτάξια και στα χωράφια, ενώ θα φορτωθεί με εμπορεύματα. Μπορεί το Amarok δεύτερης γενιάς να έχει στενή συγγένεια με το νέο Ranger, στο πλαίσιο συνεργασίας της Ford με τη Volkswagen, ωστόσο έχει δική του ξεχωριστή σχεδιαστική ταυτότητα.
Παρατηρήστε τους κομψότερους στάνταρ Led matrix εμπρός προβολείς, το σχήμα “X” που επεκτείνεται στη μάσκα και στον προφυλακτήρα, τα κάθετα τοποθετημένα λεπτά επίσης Led πίσω φωτιστικά σώματα σε σχήμα “C” και το όνομά του που αναγράφεται ανάγλυφα στην πόρτα του χώρου αποσκευών.
Το μήκος του Amarok αυξήθηκε 9,6 εκ. φτάνοντας πλέον τα 5,35 μέτρα. Μεγαλύτερη αύξηση όμως δέχτηκε το μεταξόνιο του, καθώς προστέθηκαν 173 χλστ. αγγίζοντας τώρα τα 3.270 χλστ., κάτι που ωφελεί κυρίως τους χώρους για τους πίσω επιβάτες. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι το νέο Amarok θα διατίθεται ως μονοκάμπινο και προαιρετικά ως διπλοκάμπινο.
Για τους επαγγελματίες οδηγούς αξίζει να αναφέρουμε ότι το ωφέλιμο φορτίο του νέου Amarok αυξήθηκε από 1.000 σε 1.160 κιλά, ενώ προαιρετικά θα προσφέρεται ηλεκτρικό ρολό για το κλείσιμο της καρότσας. O σκληροτράχηλος χαρακτήρας του νέου Amarok προκύπτει επίσης από την ικανότητα ρυμούλκησης 3.500 κιλών, από το γεγονός ότι μπορεί να περνάει μέσα από νερό βάθους έως 800 χλστ. και από το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης 4Motion με έξι διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, ανάλογα με το έδαφος που πατάνε οι τροχοί του (18 έως 21 ιντσών).
Στο εσωτερικό του νέου Amarok το σκηνικό έχει αλλάξει ριζικά σε ότι αφορά ποιότητα κατασκευής και τεχνολογία. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 8 ιντσών και κάθετη κεντρική οθόνη αφής 10 ή 12 ιντσών.
Ανάλογα με την αγορά που θα διατίθεται το νέο Amarok η γκάμα των πετρελαιοκινητήρων του θα περιλαμβάνει έναν τετρακύλινδρο δίλιτρο 150 ή 170 ίππων, ενώ το «παρών» θα δίνει και ένας επίσης δίλιτρος, αλλά bi-turbo, 209 ίππων. Ο ισχυρότερος πετρελαιοκινητήρας θα είναι ένας V6 3.0 λίτρων που παράγει 241 ή 250 ίππους. Στην κορυφή της ιεραρχίας όμως θα βρίσκεται ένας και μοναδικός βενζινοκινητήρας 2.3 λίτρων EcoBoost, απόδοσης 302 ίππων.
Ορισμένα Αmarok θα συνεργάζονται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ όσο έχουν ισχύ άνω των 200 ίππων με αυτόματο 10 σχέσεων που αντικαθιστά το απερχόμενο 8αρι. Oι εξοπλιστικές του εκδόσεις είναι οι Amarok, Life, Style, PanAmericana και Aventura.