Τον Ιούλιο του 2019 η Volkswagen κατασκεύασε το τελευταίο Beetle στην Πουέμπλα του Μεξικού, ρίχνοντας οριστικά την αυλαία για το θρυλικό Σκαθάρι.
Οι αναμνήσεις όμως που έχει αφήσει είναι πάρα πολλές και αρκετά έντονες. Το 1998 με την αναγέννηση του το Beetle προσέφερε στον εξοπλισμό του ένα ακρυλικό βάζο, σχεδόν 8 εκατοστών, που τοποθετούνταν σε ειδική βάση στο επάνω αριστερό τμήμα της κεντρικής κονσόλας.
Ο οδηγός μπορούσε να βάλει μέσα λίγο νερό και να διατηρήσει ζωντανό ένα όμορφο λουλούδι που είχε κόψει από τον κήπο. Οι λιγότεροι ρομαντικοί και πιο πρακτικοί οδηγοί μάλλον επέλεγαν πλαστικά άνθη.
Όμως το βάζο μέσα στην καμπίνα του αυτοκινήτου δεν ήταν μια καινοτομία του Beetle. Σύμφωνα με τη Volkswagen τη δεκαετία του 1950 τα βάζα για πρώτη φορά περιλαμβάνονταν στον προαιρετικό εξοπλισμό, ενώ Γερμανοί κατασκευαστές τα έφτιαχναν από υψηλής ποιότητας πορσελάνη. Στηρίζονταν στο ταμπλό του αυτοκινήτου, στη γρίλια των ηχείων και στο παρμπρίζ.
Πέρα από την προσθήκη λίγου χρώματος και χαράς στις καθημερινές μετακινήσεις, τα βάζα στα αυτοκίνητα εξυπηρετούσαν και κάποιους άλλους πιο πρακτικούς σκοπούς. Για πρώτη φορά εμφανίστηκα στα τέλη του 1800 από αναγκαιότητα, καθώς τα φρεσκοκομμένα και αρωματικά λουλούδια κάλυπταν τις οσμές του κινητήρα, αλλά αργότερα και των ίδιων των επιβατών στον κλειστό κλιματιζόμενο χώρο της καμπίνας.
Στην Αμερική η επιστροφή του Beetle έφερε στη Volkswagen 80.000 πωλήσεις το 1999, ενώ το κοινό του σε ποσοστό 60% ήταν γυναίκες. Σε παγκόσμιο επίπεδο τώρα έχουν πουληθεί συνολικά 21,5 εκατομμύρια Beetle. Το βάζο καταργήθηκε από το Beetle όταν αυτό ανανεώθηκε το 2011.