Η Volkswagen με την εξηλεκτρισμένη έκδοση του Golf, μας θυμίζει το πως αλλάζει η αυτοκίνηση ακόμα και στα καθημερινά μοντέλα.
Στην περίπτωση του σκουρόχρωμου Golf ο κινητήρας είναι 3κύλινδρος ενός λίτρου που συνδυάζεται με σύστημα 48 Volt, (εξ ού και το αρχικό e) απόδοσης 110 ίππων με ροπή 200 Nm και κιβώτιο 7 σχέσεων DSG.
Aυτή η έκδοση του Golf είναι για να κινείσαι οικονομικά και με άνεση.
Δεν είναι τυχαίο ότι η ένδειξη της μέσης κατανάλωσης στο κομπιούτερ ταξιδιού ήταν στα 4,7 λίτρα/100 χλμ. καθώς καθ΄όλη τη διάρκεια που είχαμε στη διάθεσή μας το γερμανικό αυτοκίνητο, καθώς το οδηγούσαμε όσο πιο οικονομικά μπορούσαμε χωρίς να «τραβάμε» τις ταχύτητες.
Αγχολυτικό θα λέγαμε στην τρέλα της καθημερινότητας και των κυκλοφοριακών συνθηκών. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να είσαι με το δεξί πόδι στο πάτωμα, καθώς αυτήν την έκδοση την αποκτάς ακριβώς για να κινείσαι οικονομικά.
Όχι ότι θα αρνηθεί εάν είσαι επιθετικός με το γκάζι, αλλά ταυτόχρονα θα δεις και άλλα «νούμερα» στην κατανάλωση…
Επίσης μέρος της άνεσης προσφέρουν οι 16άρες ζάντες με τις σωστές διαστάσεις των ελαστικών (205/55) που σε συνδυασμό με τις μαλακές αναρτήσεις, απορροφούν τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων.
Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή, όπως και η περιμετρική ορατότητα, με 381 λίτρα αποσκευών και με ρεζέρβα, αντί κιτ ελαστικού.
Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη ψυχαγωγίας ενώ όσο και αν ψάξετε για μπουτόν, δε θα βρείτε…
Να θυμίσουμε τις εξωτερικές διαστάσεις σε μήκος/πλάτος/ύψος 4.284 χλστ./1.789 χλστ./1.456 χλστ. με 2.636 χλστ. μεταξόνιο.
Σε ο,τι αφορά τις επιδόσεις για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ο χρόνος είναι 10,2 δευτ. και τελική ταχύτητα 202 χλμ./ώρα με εκπομπές 118 γρ./χλμ.
Με απαλλαγή τελών κυκλοφορίας, προσεγμένο εσωτερικό και ακολουθώντας τη «μόδα» της εποχής, το εξηλεκτρισμένο Golf αποτελεί μια πρόταση που έχει να κάνει με την οικονομία.
Τιμή από 27.300 ευρώ
Διαβάστε ακόμα