Λίγους μήνες μετά την παρουσίαση του Golf GTI η Volkswagen συνεχίζει να ανεβάζει τον πήχη για το δημοφιλές μικρομεσαίο της μοντέλο, το οποίο απέκτησε την πιο σκληροπυρηνική έκδοση GTI Clubsport.
Κοινός παρονομαστής ανάμεσα στο Golf GTI και στο Golf GTI Clubsport είναι ο τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος δίλιτρος βενζινοκινητήρας, ο οποίος στην πρώτη περίπτωση αποδίδει 245 ίππους και 370 Nm ροπής, ενώ στη δεύτερη 300 ίππους και 400 Nm ροπής με την κίνηση να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου DSG 7 σχέσεων με μικρότερες σχέσεις μετάδοσης.
Σύμφωνα με τη Volkswagen έγιναν επεμβάσεις στο λογισμικό της μονάδας ελέγχου του κινητήρα, στο intercooler και στον υπερσυμπιεστή. Για την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα το νέο Golf GTI Clubsport χρειάζεται κάτω από 6 δευτ., ενώ η μέγιστη ταχύτητα που αναπτύσσει φτάνει τα 250 χλμ./ώρα.
Το νέο Golf GTI Clubsport έχει και την απαραίτητη δυναμική αμφίεση που του ταιριάζει. Παρατηρήστε το εμπρός splitter στη βάση του εμπρός προφυλακτήρα, την αεροτομή οροφής, τις στρογγυλές εξατμίσεις, τις ζάντες των 18 ή 19 ιντσών πίσω από τις οποίες διακρίνονται οι κόκκινες δαγκάνες και τα μαύρα αυτοκόλλητα χαμηλά στις πόρτες.
Στο εσωτερικό το σκηνικό παραμένει ίδιο, με εξαίρεση τη νέα επένδυση καθισμάτων, ενώ υπάρχουν διάσπαρτες κόκκινες ραφές, κόκκινος κρυφός φωτισμός και αλουμινένια διακοσμητικά ένθετα.
Για πιο διασκεδαστική οδήγηση στο νέο Golf GTI Clubsport το ABS και το σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας προσαρμόζονται. To ηλεκτρομηχανικό μπλοκέ διαφορικό αντικαθιστά το ηλεκτρονικό σύστημα XDS που χρησιμοποιεί το Golf GTI, ενώ επεμβάσεις έγιναν επίσης στην ανάρτηση με την απόσταση του αμαξώματος να χαμηλώνει κατά 1,5 εκατοστό.
Παράλληλα το σύστημα Dynamic Chassis Control (DCC) έχει επίσης αναβαθμιστεί, ώστε να περιλαμβάνει δεκαπέντε ρυθμίσεις μεταξύ των προγραμμάτων οδήγησης (Eco, Comfort, Sport και Individual), ενώ υπάρχει και ένα καινούργιο ονόματι “Special” συντονισμένο στη θρυλική πίστα του Νιρμπουργκρίνγκ.