Μια ασυνήθιστη μάχη έδωσαν τα δυο φύλα πίσω από το τιμόνι του νέου Volkswagen Golf R. Το ωραίο φύλο εκπροσώπησε η Jasmin Preisig από την Ελβετία και το «ισχυρό» ο Γερμανός Benny Leuchter.
Αμφότεροι είναι οδηγοί αγώνων και πρεσβευτές Volkswagen. Το ραντεβού τους για τη «Χειμερινή Πρόκληση» της Volkswagen δόθηκε στις 7 το πρωί σε μια χιονισμένη πίστα στην πόλη Ζελ Αμ Σι της Αυστρίας.
Στο κατάλευκο τοπίο ξεχώριζε με την παρουσία του το μπλε Golf R όγδοης γενιάς, το οποίο οι δυο αντίπαλοι κλήθηκαν να τιθασευόσουν μέσα από μια σειρά δοκιμασίων. Αυτές περιλάμβαναν επιτάχυνση, πλαγιολίσθηση, φρενάρισμα και σλάλομ σε οριακά σημεία.
Tην απόλυτη σιωπή του ειδυλλιακού τοπίου έσπασε ο ήχος του προαιρετικού συστήματος εξάτμισης Akrapovič κάθε φορά που το δεξί πόδι πίεζε το γκάζι. Στο παρακάτω video θα δείτε τις δυο πρώτες δοκιμασίες των αντιπάλων.
Αυτές αφορούσαν «ντιφτάρισμα» διαρκείας ρίχνοντας μια σειρά από κώνους με τον πίσω τροχό σε μια κλειστή στροφή. Στη συνέχεια έπρεπε να «ντριφτάρουν» εντός μιας ευθείας, η οποία είχε οροθετηθεί με αριστερά και δεξιά τοποθετημένους κώνους.
Υπενθυμίζουμε ότι η ισχυρότερη έκδοση του Golf τροφοδοτείται από δίλιτρο turbo τετρακύλινδρο κινητήρα (EA 888), ο οποίος αποδίδει 320 ίππους και 420 Nm ροπής. Συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Ο πίνακας των επιδόσεων αναγράφει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 4,7 δευτ. και μέγιστη ταχύτητα ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα (με το προαιρετικό πακέτο R Performance φτάνει τα 270 χλμ./ώρα).
Volkswagen: Το Golf που μεταφέρει 900 μπισκότα
Το καινοτόμο σύστημα τετρακίνησης 4MOTION με R-Performance Torque Vectoring κατανέμει την ισχύ όχι μόνο ανάμεσα στους δύο άξονες, αλλά και ανάμεσα στους πίσω τροχούς.
Το νέο Golf R προσφέρει συνολικά έξι διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, τα Comfort, Sport, Race, Individual, Special και Drift. Τα δυο τελευταία είναι καινούργια, με το Special να έχει εξελιχτεί στη θρυλική πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, ενώ στο εν λόγω πρόγραμμα η απόσβεση της ανάρτησης είναι πιο μαλακή σε σύγκριση με το Race, για καλύτερη πρόσφυση στην άσφαλτο.
Όσο για το πρόγραμμα Drift κάνει αυτό που λέει το όνομά του, αλλάζοντας τις παραμέτρους στο σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας και βελτιστοποιώντας την κατανομή ισχύος της τετρακίνησης.