Όπως έχουμε επισημάνει πολλές φορές ένα σημαντικό εμπόδιο που πρέπει να ξεπεραστεί στη χώρα μας για τη διάδοση της ηλεκτροκίνησης είναι η δημιουργία δικτυού σταθμών φόρτισης.
Σε αντίθεση με την Ελλάδα η Γερμανία-πατρίδα της Volkswagen-έχει μπει για τα καλά στην πρίζα. Σύμφωνα λοιπόν με τη Volkswagen στα δέκα συνολικά εργοστάσια της που βρίσκονται στη Γερμανία λειτουργούν ήδη πάνω από 1.200 σταθμοί φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων, ενώ μέχρι το τέλος του 2021 αναμένεται να ξεπεράσουν τον αριθμό των 2.000.
Volkswagen: Τράβηξε την πρίζα στο ηλεκτρικό e-Golf
Επίσης το νέο έτος θα εγκαινιαστεί ο πρώτος σταθμός φόρτισης υψηλής ισχύος, ο οποίος θα προσφέρει ισχύ έως και 300 kW. Οι περισσότεροι σταθμοί φόρτισης (500 στον αριθμό) βρίσκονται στο κεντρικό εργοστάσιο της Volkswagen στο Βόλσμπουργκ, ενώ οι υπόλοιποι στο Έμντεν, στο Οσναμπρύκ, στο Ανόβερο, στο Τσβικάου, στο Κέμνιτς, στη Δρέσδη, στο Κάσσελ, στο Σάλτσγκιτερ και στο Μπράουνσβαϊγκ.
Διευκρινίζεται ότι ένα μεγάλο μέρος των εν λόγω σταθμών φόρτισης είναι προσβάσιμο και σε ιδιοκτήτες ηλεκτροκίνητων οχημάτων που δεν εργάζονται στη Volkswagen. Αξίζει να αναφέρουμε ακόμα ότι παρά την πανδημία του Covid-19 τους τελευταίους δώδεκα μήνες η Volkswagen κατέγραψε πάνω από 50.000 λειτουργίες φόρτισης στα εργοστάσια της, καθώς επίσης και ότι η ισχύς προέρχεται αποκλειστικά από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Παράλληλα ο Όμιλος Volkswagen θα επενδύσει σε παγκόσμιο επίπεδο με τη δημιουργία σταθμών ταχείας φόρτισης μέσω του IONITY στην Ευρώπη, του Electrify America στις Η.Π.Α και του CAMS στην Κίνα.
Η Volkswagen ήταν η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που δεσμεύτηκε με τη Συμφωνία του Παρισιού και στόχος της είναι να καταστεί κλιματικά ουδέτερη μέχρι το 2050. Επιπλέον σκοπεύει να λανσάρει περίπου 70 αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα έως το 2030, εκ των οποίων τα 20 είναι ήδη στην παραγωγή και 50 ακόμη έπονται. Για το σκοπό αυτό ο Όμιλος Volkswagen σχεδιάζει να επενδύσει περίπου 35 δισεκατομμύρια ευρώ μόνο για την ηλεκτρική κινητικότητα.