Με οδηγό τον Ελβετό Φέλιξ Ήγκολφ το ηλεκτροκίνητο ID.3, το οποίο στη χώρα μας θα έκανε την πρώτη του επίσημη παρουσίση στην έκθεση της Θεσσαλονίκης, η οποία όμως ακυρώθηκε, έχοντας μπαταρία 58 KWh κάλυψε 531 χλμ. πριν αδειάσουν οι μπαταρίες, 100 περισσότερα από αυτά που δίνει ο κατασκευαστής ως αυτονομία.
Η διαδρομή ήταν από το εργοστάσιο της Volkswagen στη Σαξονία όπου κατασκευάζεται το ID.3 στην Ελβετία με το 44% των χιλιομέτρων της διαδρομής σε αυτοκινητόδρομους και το 56% σε επαρχιακούς δρόμους, με μ.ω.τ. 56 χλμ. και η διάρκεια ήταν 9 ώρες.
Να σημειωθεί ότι το αυτοκίνητο είχε επιπλέον βάρος 250 κιλά (κάμερες, εξοπλισμός κλπ),ενω η «αχίλλειος πτέρνα» των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, όπως το σύστημα πλοήγησης, τα φώτα ημέρας, το ραδιόφωνο και το σύστημα κλιματισμού λειτουργούσαν είτε περιοδικά είτε μόνιμα.
Η κατανάλωση ενέργειας που σημειώθηκε ήταν μόλις 10,9 kWh/100 χλμ., πιο κάτω από την τυποποιημένη, επίσημη κατανάλωση ενέργειας του ID.3 που είναι 14,5-15,4 kWh/100 χιλιόμετρα.