Περήφανη αισθάνεται η Volkswagen για το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο παραγωγής της, το νέο ID.3.
Για ποιο λόγο; Διότι πέτυχε παγκόσμιο ρεκόρ συνεχόμενης διαδρομής με ηλεκτρική ενέργεια σε μια χώρα. Το νέο ID.3 λοιπόν «όργωσε» τα εδάφη της πατρίδας του, καθώς διένυσε στη Γερμανία συνολικά 28.198 χλμ. στο πλαίσιο ενός Μαραθωνίου που στόχο είχε να δοκιμάσει τις υποδομές και το υφιστάμενο δίκτυο δημόσιας φόρτισης της χώρας.
Volkswagen: Καύσιμο από μαγειρικό λάδι για τεράστια πλοία
Το λευκό ID.3 Pro S που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι ένα προ-παραγωγής μοντέλο με μπαταρία χωρητικότητας 77kWh, η οποία υπόσχεται αυτονομία 549 χλμ. (μέτρηση WLTP). Με την εν λόγω μπαταρία το ID.3 θα αρχίσει να διατίθεται στην αγορά την άνοιξη του 2021.
Η δύσκολη αποστολή του νέου ID.3 ολοκληρώθηκε μετά από 65 μέρες ταξιδιού, έχοντας ως αφετηρία το Όμπερσντορφ και σημείο τερματισμού το νησί Συλτ. Πίσω από το τιμόνι του ID.3 βρίσκονταν ο Ράινερ Ζίτλου, ο οποίος έχει επτά ρεκόρ μακρινών αποστάσεων, έχει ταξιδέψει σε πάνω από 130 διαφορετικές χώρες, ενώ με τη Volkswagen έχει κατακτήσει τρία Παγκόσμια Ρεκόρ. Συνοδηγός του στο ID.3 θα είναι ο Ντόμινικ Μπουρνά.
Σύμφωνα με το πλήρωμα του ID.3 συνολικά 652 σταθμοί ήταν συμβατοί με το σύστημα φόρτισης και πληρωμής “We Charge” της Volkswagen, ωστόσο σημείωσαν ότι σε ορισμένες περιοχές υπάρχουν ακόμα δυνατότητες βελτίωσης. Για παράδειγμα ορισμένοι σταθμοί φόρτισης βρίσκονται εκτός δρόμου ή δε φωτίζονται καλά τη νύχτα.
Παράλληλα το νέο ID.3 φόρτιζε και από wallbox που διαθέτουν οι επίσημες 865 αντιπροσωπείες της Volkswagen. Η μέση κατανάλωση ενέργειας που κατέγραψε ήταν 19 kWh/100 χλμ. ενώ η μακρύτερη διαδρομή χωρίς να χρειαστεί στάση για φόρτιση ήταν 420 χιλιόμετρα.
To συμπέρασμα είναι ότι ένα ηλεκτροκίνητο μοντέλο μπορεί να ταξιδέψει άνετα στη Γερμανία χωρίς ο οδηγός να αγχώνεται για την ύπαρξη σταθμών φόρτισης και για τους χρόνους αναμονής. Δυστυχώς κάτι τέτοιο ακόμα δεν ισχύει στην Ελλάδα…