Το ID.4 της Volkswagen, είναι το δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο της γερμανικής εταιρίας, με τις τελευταίες δοκιμές πριν το επίσημο λανσάρισμα του μοντέλου, να γίνονται σε πολύ ψυχρά κλίματα.
Ο φακός συνέλαβε τα ID.4 στα χιόνια της Σουηδίας με τις θερμοκρασίες να κυμαίνονται γύρω στους μείον 20 βαθμούς Κελσίου.
Δεδομένα
Επειδή όλα έχουν την αξία τους, όσο και αν έχει ολοκληρωθεί ο κύκλος προετοιμασίας του κάθε νέου μοντέλου, ώστε το αυτοκίνητο να βρει τη θέση του στις εξουσιοδοτημένες μονάδες, η συγκέντρωση δεδομένων –κάθε στιγμή- (όπως στην περίπτωση της Σουηδίας με τα χιόνια) αποτελεί μια τράπεζα πληροφοριών, που μέσα από αυτά τα στοιχεία μπορούν να προκύψουν πολύ ενδιαφέροντα δεδομένα τόσο προς ανάλυση, όσο και για βελτίωση-εξέλιξη- του προϊόντος.
To ID.4 είναι ένα από τα μοντέλα που θα παίξουν σημαντικό ρόλο στη νέα στρατηγική της γερμανικής φίρμας που στοχεύει μέχρι το 2030 να έχει διπλασιάσει τις πωλήσεις της των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων στην αγορά της Ευρώπης. Από το 35% να αγγίξει το 70%., ενώ υπολογίζει ότι στις δύο μεγαλύτερες αγορές του πλανήτη, στις ΗΠΑ και στη Κίνα, η ηλεκτροκίνηση θα αγγίξει το 50% εως το 2030 στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων.
Η Volkswagen επίσης τόνισε ότι οι ιδιοκτήτες των μοντέλων ID.3 και ID.4, στην Ευρώπη, θα μπορούν πλέον να λαμβάνουν τις νέες λειτουργίες και σε βάθος τις όποιες αναβαθμίσεις μέσω W-LAN ή δικτύου κινητής τηλεφωνίας.
Αυτή η διαδικασία θα ξεκινήσει το καλοκαίρι, όπου κάθε τρείς μήνες ο κάτοχος θα ενημερώνεται για τις αναβαθμίσεις, ώστε τα μοντέλα που έχουν ήδη παραδοθεί στους ιδιοκτήτες τους να διατηρούνται στο ίδιο επίπεδο, από πλευράς λογισμικού με τα νέα αυτοκίνητα που θα παραδίδονται, καθ ‘όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους.
Volkswagen: Το πρώτο ηλεκτρικό όχημα στην ιστορία της
Εκτός από τη βελτιστοποίηση της απόδοσης του λογισμικού, οι ιδιοκτήτες θα είναι σε θέση να επιλέξουν και διάφορες άλλες νέες λειτουργίες που δεν διέθετε το λογισμικό την περίοδο που αγόρασαν το αυτοκίνητο.
Η εισαγωγή στην ενημέρωση των ιδιοκτητών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, είναι το επόμενο σημαντικό βήμα για τον Γερμανό κατασκευαστή.
Το μεγάλο βέβαια στοίχημα με τα ηλεκτρικά οχήματα είναι αυτό που αφορά το λογισμικό. Θα είναι άραγε συμβατό στην πάροδο του χρόνου με τη φυσιολογική εξέλιξη των ιδεών, ή θα φτάνει σε ένα σημείο όπου το λογισμικό δεν δέχεται άλλη ενημέρωση. Κάτι δηλαδή που ισχύει στα smartphones.
Και μην μας πείτε για παράδειγμα ότι το κόστος του αυτοκινήτου δεν έχει καμία σχέση με τα smartphones.
Eδω θα εκφράσουμε τις αντιρρήσεις μας καθώς μερικά από τα σύγχρονα smartphones τα θεωρούμε πάρα πολύ ακριβά, γιατί απλά είναι τηλέφωνο…