Η ηλεκτρική επίθεση της Volkswagen συνεχίζεται και η παραγωγή του πρώτου ηλεκτροκίνητου SUV της Volkswagen ξεκίνησε από Τσβίκαου της Σαξονίας στη Γερμανία.
Με την παρουσίαση του ID.4 σχεδόν αμέσως από το ID.3 σε συνδυασμό με την εξέλιξη στο βωμό των αγώνων με τον Ρομέν Ντιμά να οδηγεί και να καταρρίπτει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, υπογραμμίζει τη φιλοδοξία της να γίνει ηγέτης της παγκόσμιας αγοράς στην ηλεκτρονική κινητικότητα. Για το σκοπό αυτό, ο όμιλος επενδύει περίπου 33 δις. ευρώ έως το 2024, εκ των οποίων τα 11 δις ευρώ προορίζονται για τη Volkswagen, με στόχο να έχουν εξέλθει από τα εργοστάσια 1,5 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα το 2025.
Το ID.4 είναι το δεύτερο e-car μοντέλο της Volkswagen και βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα MEB, την ίδια που χρησιμοποιεί και το ηλεκτροκίνητο Skoda Enyaq iV που θα αποκαλυφθεί την 1η Σεπτεμβρίου στην Πράγα της Τσεχίας.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen Ραλφ Μπράντστέτερ(φωτογραφία) τόνισε:
«Με το ID.4, η Volkswagen προσθέτει ένα ηλεκτρικό όχημα στη μεγαλύτερη αναπτυσσόμενη κατηγορία στον κόσμο. Ακολουθώντας το ID.3, αυτό είναι ήδη το δεύτερο μοντέλο που βασίζεται στο αρθρωτό δάπεδο (MEB). Το αυτοκίνητο θα κατασκευαστεί και θα πωλήται στην Ευρώπη, στην Κίνα και αργότερα στις ΗΠΑ. Με αυτόν τον τρόπο πλασάρουμε την πλατφόρμα MEB παγκοσμίως και θέτουμε τα οικονομικά θεμέλια για την επιτυχία της ταυτότητάς μας στην ηλεκτροκίνηση».
Μέλος του διοικητικού συμβουλίου για την ηλεκτρονική κινητικότητα, Τόμας Ούλμπρικ δήλωσε με τη σειρά του: «Είμαστε ακριβείς στο χρονοδιάγραμμα με τη διαδικασία μετατροπής της μάρκας Volkswagen σε ηλεκτρονική κινητικότητα. Το ID.3 ακολουθείται από το ID.4. Δεδομένων των μεγάλων κοινωνικών προκλήσεων των τελευταίων μηνών, η επιτυχημένη έναρξη της παραγωγής της σειράς ID.4 είναι ένα εξαιρετικό επίτευγμα, οπότε η εκτίμησή μου και οι ευχαριστίες μου απευθύνονται ιδιαίτερα στην ομάδα της Volkswagen στη Σαξονία και σε όλα τα μέλη της ομάδας ID. Το δεύτερο μοντέλο στην ηλεκτρική οικογένεια της Volkswagen
To Τσβίκαου διαδραματίζει βασικό ρόλο στη μετάβαση του συστήματος στην ηλεκτρονική κινητικότητα. Για πρώτη φορά, ένα μεγάλο εργοστάσιο παραγωγής αυτοκινήτων μετατρέπεται εξ ολοκλήρου σε ηλεκτρονική κινητικότητα, με επενδύσεις ύψους περίπου 1,2 δις ευρώ. Όλες οι εργασίες μετατροπής θα ολοκληρωθούν όπως έχει προγραμματιστεί εντός του 2020. Το 2021, το πρώτο πλήρες έτος παραγωγής ως εργοστάσιο EV, 300.000 περίπου ηλεκτρικά οχήματα που βασίζονται στον αρθρωτό δάπεδο (MEB) θα εγκαταλείψουν το γερμανικό εργοστάσιο στη Σαξονία» σύμφωνα με τον Τόμας.
Μέσα από όλα αυτά η Volkswagen δείχνει και τη δύναμή της –οικονομική-ως αυτοκινητοβιομηχανία καθώς μην ξεχνάμε ότι ο γερμανικός όμιλος ξεκίνησε αυτή τη φρενίτιδα με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μετά το σκάνδαλο του dieselgate που ξέσπασε στις ΗΠΑ και φυσικά συνεχίζεται.
Όσο για το αν θα γίνει ηγέτης ή όχι στην ηλεκτροκίνηση ο χρόνος θα το δείξει αν και με όλα αυτά τα brand που διαθέτει κάτω από την ομπρέλα του, Audi, Seat, Skoda, Lamborghini, Bentley, Volkswagen, μάλλον προς τα εκεί γέρνει αν και οι Κορεάτες έχουν αρχίσει να ορθώνουν το ανάστημά τους.
Έτσι λοιπόν τα κίνητρα, οι προσφορές αλλά και το ίδιο το αυτοκίνητο ως σιλουέτα θα παίξει το ρόλο του.
Υπολογίζεται η παγκόσμια πρεμιέρα του ID.4 να γίνει προς το τέλος Σεπτεμβρίου