To μεγαλύτερο, προς το παρόν μοντέλο της Volkswagen με τον κωδικό ID. Είναι το «7». Για άλλους το ID.Buzz, ναι, αλλά ανήκει σε άλλη κατηγορία ως mini-bus.
To ID.7 ακολουθεί sedan γραμμή, αλλά με αρκετά κυρτό το μπροστινό και πίσω παρ-μπριζ, σχηματίζοντας κάτι σαν τόξο.
Εκτός από την κλειστού τύπου μάσκα, φέρει σχεδιαστικές λεπτομέρειες κυρίως στα πλαϊνά του αυτοκινήτου, αλλά και στο μπροστινό μέρος με τις εισαγωγές στα άκρα των φτερών.
Volkswagen: Το βράδυ είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό με τα ενωμένα φώτα που χαρακτηρίζουν τη σιλουέτα.
Μεγάλο αυτοκίνητο λοιπόν το Volkswagen ID.7 μεγάλες και οι εξωτερικές διαστάσεις που οι αριθμοί λένε τα εξής σε μήκος/πλάτος/ύψος 4.961/1.862/1.536 χλστ. με μεταξόνιο 2.971 χλστ.
Όσο για το πορτ-μπαγκαζ 532 λίτρα στη διάθεση οδηγού και εκλεκτών επιβατών.
Στο εσωτερικό, όλα αρχίζουν και τελειώνουν στους πυλώνες της άνεσης και της κεντρικής οθόνης, 15 ιντσών με κλίση προς τον οδηγό.
Για τους φίλους των gadget η οθόνη είναι παράδεισος που ώρα να έχεις για να ασχοληθείς. Όπως ώρα χρειάζεται για να μάθεις να την χειρίζεσαι…
Μπουτόν όσο και να ψάξετε δε θα βρείτε. Θα βρείτε όμως τη διπλή κεντρική κονσόλα, που διατρέχει όλο το μήκος μεταξύ των καθισμάτων οδηγού/συνοδηγού με πολλές και βαθιές θήκες μικροαντικειμένων, ενώ η επιλογή του κρυφού ατμοσφαιρικού φωτισμού, δημιουργεί ένα ακόμα πιο ωραίο περιβάλλον.
Τα καθίσματα φαρδιά και άνετα συνδυάζουν δέρμα/αλκαντάρα, ενώ δέρμα συναντάμε και σε μέρος του ταμπλό.
Είναι προσεγμένο το εσωτερικό
Η άνεση είναι μοναδική και για τους τρεις πίσω επιβάτες καθώς πλέον της απουσίας του μεσαίου τούνελ, το αυτοκίνητο είναι αρκετά πλατύ ώστε να βολευτούν οι τρεις επιβάτες.
Το τιμόνι μεγάλο ενώ σε μια μικρή λωρίδα του ταμπλό είναι ο πίνακας οργάνων, που δείχνει εξωτερικές θερμοκρασίες, την ταχύτητα, την αυτονομία και το ποσοστό της μπαταρίας.
Και μιλώντας για μπαταρίες το σκουρόχρωμο ID.7 φέρει μπαταρία 77 KWh με ηλεκτροκινητήρα 210 kW, 286 ίππων, με ροπή 550 Νm, με 4 προγράμματα οδήγησης, ECO, Comfort, Individual, Sport, με την κίνηση στον πίσω άξονα.
Το κιβώτιο είναι αυτόματο, μονής σχέσης, όπως σε όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με τον μοχλό στην κολόνα όπου από εκεί επιλέγεται και η ανάκτησης ενέργειας.
Στις εκκινήσεις χρειάζεται προσοχή με το γκάζι, καθώς παρά τα 2.000 και πλέον κιλά το αυτοκίνητο είναι γρήγορο, με την επιτάχυνση 0-100 να έρχεται στα 6,5 δευτ. ενώ η τελική ανέρχεται στα 180 χλμ./ώρα.
Μπορεί να ταξιδεύει με 180 χλμ. αλλά να θυμάστε ότι όταν ταξιδεύετε με υψηλές ταχύτητες τόσο πιο γρήγορα «αδειάζουν» οι μπαταρίες, ενώ απαιτείται περισσότερος χρόνο για τη φόρτιση.
Στον κύκλο χρήσης που είχαμε με το ID.7 η κατανάλωση ρεύματος ήταν 15.2 kWh/100 χλμ. οδηγώντας οικονομικά στο πρόγραμμα ECO και στα εθνικά δίκτυα έως 130 χλμ./ώρα.
Σε οικιακό επιτοίχιο φορτιστή 11 kW απαιτούνται γύρω στις 8 ώρες για πλήρη φόρτιση.
Αυτή είναι λοιπόν η ηλεκτρική λιμουζίνα της Volkswagen, άνετη ήσυχη στο δρόμο, ψηφιακή στο πνεύμα της εποχής. Μεγάλο αυτοκίνητο για τον αστικό ιστό, που για τα παρκαρίσματα η οθόνη θα σας βοηθάει πάρα πολύ, ενώ θα το ευχαριστηθείτε στα εθνικά δίκτυα και στις εν γένει εκδρομές και ακόμα περισσότερο το βράδυ με τους πολύ καλούς προβολείς.
Τιμές από 58.900 ευρώ.
Περισσότερες φωτογραφίες